Тегличи
Предлагат се тегличи за свързване на ремаркета.
Всичко, което трябва да научите за Volvo FЕ, с подробности.
Открийте спецификациите за височините на шасито, макс. натоварване на предния мост, задното
окачване, височините на свързване, влекачите, функциите на шаситата и спирачките.
Ниско | приблизително 880 мм |
Средно | приблизително 950 мм |
Високо | приблизително 1050 мм |
Въздушно | Параболично | |
---|---|---|
Ниско | 7.1/7.5/8 | 9 |
Средно | 7.1/7.5/8 | 9 |
Високо | 7.1/7.5/8 | 9 |
Тип | Мостове | Окачване | Натоварване на основните/спомагателните мостове | Редукция | Спомагателни мостове, разположени зад/пред задвижващия мост |
---|---|---|---|---|---|
Единичен мост |
|
|
|
|
|
RAD-L90 | 4x2 | Параболични/параболични с S-ресори | 13 тона | Единична/редукторна главина |
|
RAD-KR | 4x2 | Въздушно | 13 тона | Единична/редукторна главина |
|
Спомагателен мост |
|
|
|
|
|
RADT-KR | 6x2 | Въздушно | 19/20 тона | Единична/редукторна главина | Задно разположен спомагателен мост (фиксиран/управляван) |
RADD-BR | 6x4 | Параболично | 23 тона | Единична/редукторна главина |
|
Предлагат се тегличи за свързване на ремаркета.
Резервоари за гориво | Резервоари за АdBlue |
Предлагат се резервоари за гориво, изработени от пластмаса, стомана или алуминий. Вместимостта за гориво варира от 160 до 630 литра. Предлагат се две височини на D-образните резервоари – 560 мм и 710 мм. | Пластмаса, обем 32 литра. Помпата за AdBlue е вградена в модула на резервоара за AdBlue. |
Предни мостове | Спомагателни мостове, разположени след задвижващия мост |
Натоварването на предните мостове варира от 7,1 до 9 тона. | Предлагат се в няколко конфигурации – фиксирани с единични или сдвоени колела или активно управляеми. Натоварване на мостовете: 6,7, 7,1, 7,5 или 10,5 тона. |
Задвижване | Шаси | Окачване | Височина на рамата | Височина на лафета* | Гума | Мин. височина на прикачване** | Номинална височина при движение** |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4×2 | |||||||
Средно | RAD-KR | 266 | 150 | 315/60R22,5" | 992 | 1097 | |
Средно | RAD-KR | 266 | 185 | 295/80R22,5" | 1103 | 1208 | |
Средно | RAD-KR | 266 | 185 | 315/70R22.5" | 1086 | 1191 | |
Средно | RAD-KR | 266 | 185 | 315/80R22.5" | 1114 | 1219 | |
Средно | RAD-KR | 266 | 150 | 295/80R22.5" | 1063 | 1168 | |
Средно | RAD-KR | 266 | 150 | 315/70R22.5" | 1049 | 1154 |
** Приблизителни височини.
Допълнителен ред отвори върху рамата за производителя на надстройки Горният ред отвори е запазен за производителя на надстройки. Всички конзоли в горния ред отвори са с отместване и раздалечителен елемент 8 милиметра. В този ред отвори не се използват нитове. | Лафети В гамата е включен ISO лафет с L-образни профили на различна височина, което позволява значителна свобода на избора. Монтираният посредством фланец лафет е вариант с ниско тегло, тъй като не изисква допълнителна метална плоча за прикрепване. Височината на седловото прицепно устройство над шасито е от около 150 милиметра. За определени спецификации като опция се предлагат вградено смазване и индикатор на свързването с ремаркето. |
Подготовка за монтаж на кран Основата на крана, която е върху шасито, може да бъде монтирана фабрично. | |
Комплект за подготовка за монтаж на кран Основата на крана, която е върху шасито, може да бъде монтирана фабрично. Кутията за акумулаторите е преместена назад и фиксиращите пластини са монтирани зад кабината, от всяка страна на шасито. Включен е комплект за подготовка на електрическата инсталация – ELCRANE. |
EBS (Спирачна система с електронно управление) предлага първокласна реакция,
ефективност и усещане за спиране, както и достъп до множество практични функции.
Надградете спирачната система, като добавите към нея пакета EBS Medium или някоя от
допълнителните опции. EBS е стандарт при всички спецификации.
EBS Medium В допълнение на пакета EBS Standard, EBS Medium предлага следните функции: | Хидравличен ретардер Хидравличен ретардер за скоростна кутия AL306. Компактният вграден хидравличен ретардер е монтиран към скоростната кутия и предлага забавяне на спирачния момент от 1490 Nm. |
Помощ при стартиране по наклон Спирачките се освобождават само при наличие на достатъчен въртящ момент за задвижване на камиона напред. | |
ESС (Електронен контрол на стабилността) Системата за стабилност на спирачките ги задейства поотделно за всяко колело, като по този начин осигурява стабилност за цялата композиция и противодейства на усукването, преобръщането и люлеенето на ремаркето. ESС изпълнява законодателните изисквания за електронен контрол на стабилността на автомобила и се предлага за автомобили с 2 или 3 моста. |
Открийте спецификациите на двигателите, трансмисиите, задните мостове (включително предавателните числа), комбинациите от силови предавания и валовете отводна мощност.
| D8K | G9K320 |
---|---|---|
Стандарт за емисиите | Euro 6 | Euro 6 |
Бр. цилиндри | 6 | 6 |
Работен обем | 7,7 дм³ | 8,9 дм³ |
Ход на буталото | 135 мм | 144,5 мм |
Вътрешен диаметър | 110 мм | 114 мм |
Съотношение на компресия | 17.5:1 | 12:01 |
Обороти на икономичен режим | 1000 – 1700 об/мин | 1200 – 1700 об/мин |
Спирачен ефект на двигателната спирачка (2800 об/мин) | 120 кВт (2800 об/мин) | - |
Спирачен ефект на компресионната спирачка (2800 об/мин) | 170 кВт (2800 об/мин) | - |
Маслени филтри | 1 | 2 |
Обем на маслото за смяна, включително масления филтър | 25,5 л | 27,6 л |
Охладителна система, общ обем | 17 л | 12,4 л |
Интервал за смяна на маслото Изисквания към горивото | Вал отводна мощност, монтиран на двигателя Версия на биодизел |
Изходен въртящ момент | Съотношение | |
---|---|---|
PTER-DIN | 600 Nm* | 1:1 |
PTER-1400 | 600 Nm* | 1:1 |
PTER-100 | 600 Nm* | 1:1 |
*изходен въртящ момент при шофиране и в режим на празен ход. С AT2412 максимален въртящ момент при шофиране = 150 Nm.
![]() | D8K – МОЩНОСТ/ВЪРТЯЩ МОМЕНТНетна изходна мощност съгласно: EC 582/2011 |
D8K250 (184 кВт) |
|
---|---|
Максимална мощност при 2 100 об/мин | 250 к.с. |
Максимален въртящ момент при 900–1 700 об/мин | 950 Nm |
D8K280 (206 кВт) |
|
Максимална мощност при 2 100 об/мин | 280 к.с. |
Максимален въртящ момент при 950 – 1700 об/мин | 1050 Nm |
D8K320 (235 кВт) |
|
Максимална мощност при 2 100 об/мин | 320 к.с. |
Максимален въртящ момент при 1050 – 1600 об/мин | 1200 Nm |
D8K350 (258 кВт) |
|
Максимална мощност при 2 200 об/мин | 350 к.с. |
Максимален въртящ момент при 1200 – 1600 об/мин | 1400 Nm |
![]() | G9K320 – МОЩНОСТ/ВЪРТЯЩ МОМЕНТНетна изходна мощност съгласно: EC 582/2011 |
G9K320 |
|
---|---|
Максимална мощност при 2000 – 2100 об/мин | 320 к.с. (239 кВт) |
Максимален въртящ момент при 1300 – 1400 об/мин | 1356 Nm |
12-степенна скоростна кутия с демултипликатор и делител със система за автоматична смяна на скоростите. I-Shift може да се оборудва с компактен ретардер и маслен радиатор.
Тип | Последна предавка | Въртящ момент на двигателя (Nm) | Одобрение на БТК (тонове) |
---|---|---|---|
AT2412G | Директна | 2400 | 44 |
Ръчните скоростни кутии работят с помощен серво механизъм.
Късият лост за скоростите, интегриран в инструменталното табло,
е без вибрации, а включването на скоростите се извършва с кратко, отривисто движение.
Скоростните кутии могат да бъдат специфицирани с РТО механизъм.
Тип | Последна предавка | Въртящ момент на двигателя (Nm) | Одобрение на БТК (тонове) |
---|---|---|---|
ZTO1006 | 6 | 1050 | 32 |
ZTO1109 | 9 | 1200 | 44 |
Автоматичната трансмисия предлага превъзходни стартови
качества и плавната смяна на скоростните предавки, което покрива целия
скоростен диапазон. Скоростната кутия се задейства с натискане на бутони върху
индикаторното табло. Тя може да се специфицира с РТО механизъм.
Тип | Последна предавка | Въртящ момент на двигателя (Nm) | Одобрение на БТК (тонове) |
---|---|---|---|
AL306 | 6 | 1300 | 32 |
Тип | Мост | Предавка | Максимален въртящ момент (Nm) | Максимално натоварване на основните/спомагателните мостове (тонове) | Одобрение на БТК (тонове) |
---|---|---|---|---|---|
Единична редукция |
|
|
|
|
|
RSS1344E | Единичен | Хипоиден | 2800 | 13 | 44 |
RSS1344C | Единичен | Хипоиден | 2600 | 13 | 44 |
RTS2370A | Тандемен | Хипоиден | 3550 | 23 | 70 |
Редукторна главина |
|
|
|
|
|
RSH1370F | Единичен | Конична предавка със спираловидни зъби | 3550 | 13 | 70 |
RTH2180C | Тандемен | Хипоиден | 1200 | 21 | 80 |
RSS1344C | RTS2370A | RSH1370F | RTH2180D | RS1344E |
---|---|---|---|---|
2.64:1 | 3.09:1 | 3.76:1 | 2.63:1 | 2.47:1 |
2.85:1 | 3.40:1 | 4.12:1 | 2.94:1 | 2.64:1 |
3.08:1 | 3.78:1 | 4.55:1 | 3.13:1 | 2.85:1 |
3.36:1 | 4.13:1 | 4.67:1 | 3.33:1 | 3.08:1 |
3.70:1 | 4.50:1 | 5.41:1 | 3.57:1 | 3.36:1 |
4.11:1 | 5.14:1 | 6.18:1 | 3.85:1 | |
4.63:1 | 5.67:1 | 7.21:1 | 4.17:1 | |
5.29:1 | 6.17:1 | |||
6.17:1 |
D8K250 | D8K280 | D8K320 | D8K350 | G9K320 | |
---|---|---|---|---|---|
Скоростни кутии | |||||
AT2412G | ● | ● | ● | ● | |
ZTO1006 | ● | ● | |||
ZTO1109 | ● | ● | ● | ||
AL306 | ● | ● | ● | ● | ● |
Мостове с единична редукция | |||||
RSS1344C | ● | ● | ● | ● | ● |
RSS1344E | ● | ● | ● | ● | |
RTS2370A | ● | ● | ● | ||
Мостове с редукторна главина | |||||
RSH1370F | ● | ● | ● | ● | ● |
RTH2180D | ● | ● |
Съществува широка гама от РТО решения, които зависят или не
зависят от съединителя, за задействане на всички видове оборудване на шасито.
.
Монтирани към двигателя | Монтирани към скоростната кутия |
PTER-DIN Монтиран към двигателя РТО механизъм за директно задвижване на хидравлична помпа. | PTR-HF/FH/ZF Приставка за свързване чрез фланец и ниски или високи обороти. |
PTER1400 Монтиран към двигателя РТО механизъм със свързване чрез фланец на хидравлична помпа. | PTR-HP/PH/ZF Приставка за свързване на помпа и ниски или високи обороти. |
PTER100 Монтиран към двигателя РТО механизъм със свързване чрез фланец на хидравлична помпа. | PTRD-D1D Двойно задвижване с приставка за свързване на помпа и приставка за свързване на фланец. |
Открийте спецификациите за размерите, височините на кабините над
земята и характеристиките на кабините
![]() | ![]() | ![]() |
Дневна кабинаДневна кабина с удобна и ергономична зона за водача. Вътрешна височина 1 605 милиметра, дължина 1 600 милиметра, ширина 2 300 милиметра. | Къса спална кабинаКъсата спална кабина предлага допълнително пространство, което може да бъде оборудвано с единично легло или да се използва като офис пространство с допълнителни отделения за багаж. Вътрешна височина 1 605 милиметра, дължина 2 000 милиметра, ширина 2 300 милиметра. | Спална кабинаСпална кабина с легло за един човек. Вътрешна височина 1 605 милиметра, дължина 2 200 милиметра, ширина 2 300 милиметра. |
![]() | Кабина с нисък входКабина с нисък вход, ниско входно стъпало и място за един до трима пътници с предпазни колани. Вътрешна височина 1605 милиметра, дължина 2200 милиметра, ширина 2300 милиметра. Предлага се със сгъваема врата от страната на пътника. |
Окачване на кабината Механично предно и задно окачване: винтови пружини и амортисьори. Пневматично предно и задно окачване: въздушни амортисьори. | Отопление на кабината Отоплението на кабината се предлага в два варианта: ръчно управлявано, само отоплител, или ръчно управлявани отоплител и климатик. Предлага се система с паркинг отоплител с мощност 2 кВт, която може да се зададе в спецификацията като опция. |
Седалка на водача Три различни нива на комфорт: Комфортна (Comfort), Стандартна (Standard) и Икономична (Economy). И трите са снабдени с възможност за регулиране на облегалката, дължината, височината и наклона напред, както и с вградени облегалки за глава. | Вътрешни отделения за багаж В интериора на кабината има много практични и леснодостъпни отделения за съхраняване на документи и лични вещи. Над прозореца има две отделения за багаж, както и четири DIN отделения. В спецификацията като опции могат да се зададат множество различни кутии за съхранение и кутии тип „тунел“, подложка за писане и закачалки за дрехи. |
Седалка на пътника Предлагат се три различни нива на комфорт: Стандартна (Standard), Икономична (Economy) или Базова (Basic). | Клаксони Можете да избирате между два типа допълнителни клаксони – електрически или пневматични: или два клаксона, монтирани на покрива и управлявани пневматично, или един електрически клаксон под предния капак. |
Цветове на кабината Предлага се в 300 фиксирани варианта. Най-хубавото е, че могат да бъдат поръчани допълнителни цветове по желание на клиента. | Легло Леглото се предлага като състоящо се от една или две части и с ширина 580 милиметра или 780 милиметра. Като опция се предлага защитна греда за леглото. |
Волан Воланът е с диаметър 460 или 500 милиметра в зависимост от конфигурацията на камиона и може да бъде регулиран пневматично до желаната позиция. | Кабина с нисък вход Кабината с нисък вход FE осигурява лесен достъп с отваряне на вратата на 90 градуса. Тя се предлага в две версии – с равен под или с тунел за двигателя, видимостта на водача е отлична и, разбира се, тъй като е Volvo – безопасността е на най-високо ниво. |
Климатична система Отоплението на кабината се предлага в два варианта: ръчно управлявано, само отоплител или ръчно управлявани отоплител и климатик. Предлага се система с паркинг отоплител с мощност 2 кВт, която може да се зададе в спецификацията като опция. | |
Покривен люк Кабината може да се оборудва с покривен люк, който се отваря 50 милиметра. Той се предлага в изпълнение от стъкло или стомана. Люкът може да се управлява ръчно или електронно. | |
Тапицерия на седалките Комфортен текстил. | |
Стенна тапицерия Комфортен текстил. |
Изтеглете листове с технически данни в PDF формат за Volvo FE от следните връзки.