TRUCKS

×

СПЕЦИФИКАЦИИ НА СИЛОВАТА ЛИНИЯ ЗА VOLVO FM

Двигатели

 

D11K

D13K

G13C

Стандарт за емисиите

Euro 6

Euro 6

Euro 6

Бр. цилиндри

6

6

6

Работен обем

10,8 куб. дм

12,8 куб дм

12,8 куб дм

Ход на буталото

152 мм

158 мм

158 мм

Вътрешен диаметър

123 мм

131 мм

131 мм

Съотношение на компресия

17:01

18:01

17:01

Обороти на икономичен режим

1000–1500 об/мин

950 – 1400 об/мин

1000 – 1400 об/мин

Спирачен ефект на двигателната спирачка

160 kW (2 400 об/мин)

200 kW (2 300 об/мин)

 

Ефект VEB

290 kW (2 400 об/мин)

   

VEB

опция

   

Ефект VEB+

 

375 kW (2 300 об/мин)

375 kW (2 300 об/мин)

VEB+

 

опция

опция

Маслени филтри

2 пълен поток, 1 байпас

2 пълен поток, 1 байпас

2 пълен поток, 1 байпас

Обем на маслото за смяна, включително масления филтър

36 л

33 л

33 л

Охладителна система, общ обем

36 л

38 л

39,5 л


 

Интервал за смяна на маслото

До 100 000 км или веднъж годишно с VDS4.

Изисквания към горивото

Гориво, несъдържащо сяра (EN590, сяра макс. 10 части на хиляда)
Биодизел поколение 2 (EN15940, синтетичен дизел)
LNG с автомобилно качество

Силоотводен вал, монтиран на двигателя

 

Изходен въртящ момент

Съотношение

EPTT350

350 Nm* 

1.26:1

EPTT650

650 Nm*

1.26:1

EPTT1000

1000 Nm*

1.26:1


*Изходен въртящ момент при шофиране и в режим на празен ход.

D11K – мощност/въртящ момент

Нетна изходна мощност съгласно: EC 582/2011

D11K330 (245 kW)

 

Максимална мощност при 1700 об/мин

330 к.с.

Максимален въртящ момент при 877 – 1400 об/мин

1600 Nm

D11K380 (280 kW)

 

Максимална мощност при 1700 об/мин

380 к.с.

Максимален въртящ момент при 938 – 1400 об/мин

1800 Nm

D11K430 (317 kW)

 

Максимална мощност при 1700 об/мин

430 к.с.

Максимален въртящ момент при 1008 – 1400 об/мин

2050 Nm

D11K460 (339 kW)

 

Максимален въртящ момент при 1700 об/мин

460 к.с.

Максимален въртящ момент при 1050–1400 об/мин

2200 Nm



D13K – мощност/въртящ момент

Нетна изходна мощност съгласно: EC 582/2011

D13K380 (279 kW)

 

Максимална мощност при 1700 об/мин

380 к.с.

Максимален въртящ момент при 830 – 1400 об/мин

1814 Nm

D13K420 (309 kW)

 

Максимална мощност при 1404 – 1700 об/мин

420 к.с.

Максимален въртящ момент при 905 – 1400 об/мин

2100 Nm

D13K460 (345 kW)

 

Максимална мощност при 1404 – 1700 об/мин

460 к.с.

Максимален въртящ момент при 945 – 1400 об/мин

2300 Nm

D13K500 (368 kW)

 

Максимална мощност при 1404 – 1700 об/мин

500 к.с. 

Максимален въртящ момент при 980 – 1400 об/мин

2500 Nm 

G13C – мощност/въртящ момент

Полезна мощност съгласно EО 582/2011

G13C420 (309 kW)

 

Максимална мощност при 1400 – 1800 об/мин

420 к.с.

Максимален въртящ момент при 1000–1400 об./мин

2100 Nm

G13C460 (338 kW)

 

Максимална мощност при 1700–1800 об./мин

460 к.с.

Максимален въртящ момент при 1050–1400 об/мин

2300 Nm

I-Shift

12-степенна предавателна кутия с демултипликатор и делител със система за автоматична смяна на скоростите. I-Shift може да бъде оборудвана с компактен ретардер, силоотводен вал, допълнителна хидравлична помпа със серво механизъм и маслен радиатор.

I-Shift

Тип

Последна предавка Въртящ момент на двигателя (Nm) Одобрение на БТК (тона)

AT2412F

Директна 2400 44

AT2612F

Директна 2600 100

ATO2612F

Повишаваща 2600 100

AT2412G

Директна  2400 44

AT2612G

Директна  2600 100

ATO2612G

Повишаваща 2600 100

 

Спецификации за I-Shift Dual Clutch

Тип

Последна предавка Въртящ момент на двигателя (Nm) Одобрение на БТК (тона)

SPO2812

Повишаваща 2800 80

Задни мостове

Тип

Мост

Предавка

Максимален въртящ момент (Nm)

Максимално натоварване на основните/спомагателните мостове (тона)

Одобрение на БТК (тона)

Единична редукция

         

RSS1244

Единичен

Хипоидна

2800

12

44

RSS1344C/E

Единичен

Хипоидна

2600

13

44

RSS1352A

Единичен

Хипоидна

2800

13

52

RSS1356

Единичен

Хипоидна

2400/2800

13

56/44

RSS1370A/B

Единичен

Хипоидна

3550

13

70

RTS2370A

Тандемен

Хипоидна

3550

23

80

RTS2310A

Тандемен

Хипоидна

3550

23

100

Редукторна главина

         

RSH1370F

Единичен

Конично спираловидно изрязване

3550

13

70

RTH2610F

Тандемен

Конично спираловидно изрязване

3550

26

100

RTH3210

Тандемен

Конично спираловидно изрязване

3550

32

100

RTH3312

Тандемен

Конично спираловидно изрязване

3550

33

120

RTH3815

Тандемен

Конично спираловидно изрязване

3550

38

150

Задни мостове - предавателни числа

RSS1244

RSS1344C/E

RSS1356

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

2.31:1

2.31:1*

2.50:1

2.06:1

2.43:1

2.06:1

3.46:1

3.33:1

3.33:1

3.61:1

4.14:1

2.47:1

2.47:1*

2.64:1

2.17:1

2.57:1

2.17:1

3.61:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

2.64:1

2.64:1

2.79:1

2.31:1

2.83:1

2.31:1

3.76:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

2.85:1

2.85:1

3.10:1

2.47:1

3.09:1

2.47:1

4.12:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.08:1

3.08:1

3.44:1

2.64:1

3.40:1

2.64:1

4.55:1

3.97:1

3.97:1

5.41:1

 
 

3.36:1

3.67:1

2.85:1

3.78:1

2.85:1

5.41:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 
 

3.70:1

 

3.08:1

4.13:1

3.08:1

 

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 
 

4.11:1

 

3.40:1**

4.50:1

3.36:1

 

5.41:1

5.41:1

   
 

4.63:1

 

3.67:1**

5.14:1

3.70:1

 

6.18:1

6.18:1

   
 

5.29:1

 

4.11:1**

5.67:1

4.11:1

   

7.21:1

   
       

6.17:1

4.63:1

         


* За RSS1344E
** За RSS1370B

Комбинации на силови линии

 

D11K330

D11K370

D11K410

D11K450

D13K380

D13K420

D13K460

D13K500

G13C420

G13C460

                     

I-Shift

                   

AT2412F

 

 

 

 

 

 

 

 

AT2612F

 

 

 

 

 

 

 

 

ATO2612F

 

 

 

 

 

 

 

 

AT2412G

   

AT2612G

   

ATO2612G

   

I-Shift Dual Clutch (трансмисия с два съединителя)

             

SP02812

           

   

Мостове с единична редукция

             

RSS1244

 

RSS1344C/E

RSS1352A

RSS1356

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Мостове с редукторна главина

             

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

   

RTH3312

   

RTH3815

   

РТО механизми

Съществува широка гама от РТО решения, които зависят или не зависят от съединителя, за задействане на всички видове оборудване на шасито.

Монтирани към двигателя

PTER-DIN
Монтиран към двигателя силоотводен вал за директно задвижване на хидравлична помпа.

PTER1400
Монтиран към двигателя силоотводен вал за свързване чрез фланец на хидравлична помпа.

PTER100
Монтиран към двигателя силоотводен вал за свързване чрез фланец на хидравлична помпа.

Монтирани към скоростната кутия

PTR-F
Прикрепване чрез свързващ фланец при ниски и високи обороти.

PTR-FL/FH
Прикрепване чрез свързващ фланец при ниски и високи обороти.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
Ниски/средни/високи обороти с DIN свързване за директно прикрепване на хидравлична помпа.

PTRD-F
Високи обороти с прикрепване чрез свързващ фланец за директно свързване на карданен вал.

PTRD-D
Високи обороти с двойно задвижване. Предно и задно DIN свързване за директно прикрепване на хидравлични помпи.

PTRD-D1
Високи обороти с двойно задвижване. Прикрепване чрез свързващ фланец отзад и DIN прикрепване отпред.

PTRD-D2
Високи обороти с двойно задвижване отзад и единично задвижване отпред. Прикрепване чрез два свързващи фланеца отзад и едно DIN прикрепване отпред.

 

ПРИБЛИЖЕТЕ СЕ ДО VOLVO FM

Изгответе спецификациите на товарния автомобил, който е перфектен за вас. Всичко това се случва при местния дилър на Volvo Trucks.