|
D11K |
D13K |
G13C |
---|---|---|---|
Стандарт за емисиите |
Euro 6 |
Euro 6 |
Euro 6 |
Бр. цилиндри |
6 |
6 |
6 |
Работен обем |
10,8 куб. дм |
12,8 куб дм |
12,8 куб дм |
Ход на буталото |
152 мм |
158 мм |
158 мм |
Вътрешен диаметър |
123 мм |
131 мм |
131 мм |
Съотношение на компресия |
17:01 |
18:01 |
17:01 |
Обороти на икономичен режим |
1000–1500 об/мин |
950 – 1400 об/мин |
1000 – 1400 об/мин |
Спирачен ефект на двигателната спирачка |
160 kW (2 400 об/мин) |
200 kW (2 300 об/мин) |
|
Ефект VEB |
290 kW (2 400 об/мин) |
||
VEB |
опция |
||
Ефект VEB+ |
375 kW (2 300 об/мин) |
375 kW (2 300 об/мин) |
|
VEB+ |
опция |
опция |
|
Маслени филтри |
2 пълен поток, 1 байпас |
2 пълен поток, 1 байпас |
2 пълен поток, 1 байпас |
Обем на маслото за смяна, включително масления филтър |
36 л |
33 л |
33 л |
Охладителна система, общ обем |
36 л |
38 л |
39,5 л |
До 100 000 км или веднъж годишно с VDS4.
Гориво, несъдържащо сяра (EN590, сяра макс. 10 части на хиляда)
Биодизел поколение 2 (EN15940, синтетичен дизел)
LNG с автомобилно качество
|
Изходен въртящ момент |
Съотношение |
---|---|---|
EPTT350 |
350 Nm* |
1.26:1 |
EPTT650 |
650 Nm* |
1.26:1 |
EPTT1000 |
1000 Nm* |
1.26:1 |
*Изходен въртящ момент при шофиране и в режим на празен ход.
Нетна изходна мощност съгласно: EC 582/2011
D11K330 (245 kW) |
|
---|---|
Максимална мощност при 1700 об/мин |
330 к.с. |
Максимален въртящ момент при 877 – 1400 об/мин |
1600 Nm |
D11K380 (280 kW) |
|
Максимална мощност при 1700 об/мин |
380 к.с. |
Максимален въртящ момент при 938 – 1400 об/мин |
1800 Nm |
D11K430 (317 kW) |
|
Максимална мощност при 1700 об/мин |
430 к.с. |
Максимален въртящ момент при 1008 – 1400 об/мин |
2050 Nm |
D11K460 (339 kW) |
|
Максимален въртящ момент при 1700 об/мин |
460 к.с. |
Максимален въртящ момент при 1050–1400 об/мин |
2200 Nm |
Нетна изходна мощност съгласно: EC 582/2011
D13K380 (279 kW) |
|
---|---|
Максимална мощност при 1700 об/мин |
380 к.с. |
Максимален въртящ момент при 830 – 1400 об/мин |
1814 Nm |
D13K420 (309 kW) |
|
Максимална мощност при 1404 – 1700 об/мин |
420 к.с. |
Максимален въртящ момент при 905 – 1400 об/мин |
2100 Nm |
D13K460 (345 kW) |
|
Максимална мощност при 1404 – 1700 об/мин |
460 к.с. |
Максимален въртящ момент при 945 – 1400 об/мин |
2300 Nm |
D13K500 (368 kW) |
|
Максимална мощност при 1404 – 1700 об/мин |
500 к.с. |
Максимален въртящ момент при 980 – 1400 об/мин |
2500 Nm |
Полезна мощност съгласно EО 582/2011
G13C420 (309 kW) |
|
---|---|
Максимална мощност при 1400 – 1800 об/мин |
420 к.с. |
Максимален въртящ момент при 1000–1400 об./мин |
2100 Nm |
G13C460 (338 kW) |
|
Максимална мощност при 1700–1800 об./мин |
460 к.с. |
Максимален въртящ момент при 1050–1400 об/мин |
2300 Nm |
Тип |
Последна предавка | Въртящ момент на двигателя (Nm) | Одобрение на БТК (тона) |
---|---|---|---|
AT2412F |
Директна | 2400 | 44 |
AT2612F |
Директна | 2600 | 100 |
ATO2612F |
Повишаваща | 2600 | 100 |
AT2412G |
Директна | 2400 | 44 |
AT2612G |
Директна | 2600 | 100 |
ATO2612G |
Повишаваща | 2600 | 100 |
Тип |
Последна предавка | Въртящ момент на двигателя (Nm) | Одобрение на БТК (тона) |
---|---|---|---|
SPO2812 |
Повишаваща | 2800 | 80 |
Тип |
Мост |
Предавка |
Максимален въртящ момент (Nm) |
Максимално натоварване на основните/спомагателните мостове (тона) |
Одобрение на БТК (тона) |
---|---|---|---|---|---|
Единична редукция |
|||||
RSS1244 |
Единичен |
Хипоидна |
2800 |
12 |
44 |
RSS1344C/E |
Единичен |
Хипоидна |
2600 |
13 |
44 |
RSS1352A |
Единичен |
Хипоидна |
2800 |
13 |
52 |
RSS1356 |
Единичен |
Хипоидна |
2400/2800 |
13 |
56/44 |
RSS1370A/B |
Единичен |
Хипоидна |
3550 |
13 |
70 |
RTS2370A |
Тандемен |
Хипоидна |
3550 |
23 |
80 |
RTS2310A |
Тандемен |
Хипоидна |
3550 |
23 |
100 |
Редукторна главина |
|||||
RSH1370F |
Единичен |
Конично спираловидно изрязване |
3550 |
13 |
70 |
RTH2610F |
Тандемен |
Конично спираловидно изрязване |
3550 |
26 |
100 |
RTH3210 |
Тандемен |
Конично спираловидно изрязване |
3550 |
32 |
100 |
RTH3312 |
Тандемен |
Конично спираловидно изрязване |
3550 |
33 |
120 |
RTH3815 |
Тандемен |
Конично спираловидно изрязване |
3550 |
38 |
150 |
RSS1244 |
RSS1344C/E |
RSS1356 |
RSS1370A/B |
RTS2370A |
RTS2310 |
RSH1370F |
RTH2610F |
RTH3210 |
RTH3312 |
RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.31:1 |
2.31:1* |
2.50:1 |
2.06:1 |
2.43:1 |
2.06:1 |
3.46:1 |
3.33:1 |
3.33:1 |
3.61:1 |
4.14:1 |
2.47:1 |
2.47:1* |
2.64:1 |
2.17:1 |
2.57:1 |
2.17:1 |
3.61:1 |
3.46:1 |
3.46:1 |
3.76:1 |
4.58:1 |
2.64:1 |
2.64:1 |
2.79:1 |
2.31:1 |
2.83:1 |
2.31:1 |
3.76:1 |
3.61:1 |
3.61:1 |
4.12:1 |
5.43:1 |
2.85:1 |
2.85:1 |
3.10:1 |
2.47:1 |
3.09:1 |
2.47:1 |
4.12:1 |
3.76:1 |
3.76:1 |
4.55:1 |
7.22:1 |
3.08:1 |
3.08:1 |
3.44:1 |
2.64:1 |
3.40:1 |
2.64:1 |
4.55:1 |
3.97:1 |
3.97:1 |
5.41:1 |
|
3.36:1 |
3.67:1 |
2.85:1 |
3.78:1 |
2.85:1 |
5.41:1 |
4.12:1 |
4.12:1 |
6.18:1 |
||
3.70:1 |
3.08:1 |
4.13:1 |
3.08:1 |
4.55:1 |
4.55:1 |
7.21:1 |
||||
4.11:1 |
3.40:1** |
4.50:1 |
3.36:1 |
5.41:1 |
5.41:1 |
|||||
4.63:1 |
3.67:1** |
5.14:1 |
3.70:1 |
6.18:1 |
6.18:1 |
|||||
5.29:1 |
4.11:1** |
5.67:1 |
4.11:1 |
7.21:1 |
||||||
6.17:1 |
4.63:1 |
* За RSS1344E
** За RSS1370B
|
D11K330 |
D11K370 |
D11K410 |
D11K450 |
D13K380 | D13K420 |
D13K460 |
D13K500 |
G13C420 |
G13C460 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I-Shift |
||||||||||
AT2412F |
|
|
|
|
|
|
|
● |
● |
|
AT2612F |
|
|
|
|
|
|
|
● |
● |
|
ATO2612F |
|
|
|
|
|
|
|
● |
● |
|
AT2412G |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
||
AT2612G |
● |
● |
● |
● | ● | ● |
● |
● |
||
ATO2612G |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
||
I-Shift Dual Clutch (трансмисия с два съединителя) |
||||||||||
SP02812 |
● |
● |
||||||||
Мостове с единична редукция |
||||||||||
RSS1244 |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
|
RSS1344C/E |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
● |
RSS1352A |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
● |
RSS1356 |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
● |
RSS1370A/B |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
● |
RTS2370A |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
● |
RTS2310A |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
● |
Мостове с редукторна главина |
||||||||||
RSH1370F |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
● |
RTH2610F |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
● |
RTH3210 |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
||
RTH3312 |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
||
RTH3815 |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
PTER-DIN
Монтиран към двигателя силоотводен вал за директно задвижване на хидравлична помпа.
PTER1400
Монтиран към двигателя силоотводен вал за свързване чрез фланец на хидравлична помпа.
PTER100
Монтиран към двигателя силоотводен вал за свързване чрез фланец на хидравлична помпа.
PTR-F
Прикрепване чрез свързващ фланец при ниски и високи обороти.
PTR-FL/FH
Прикрепване чрез свързващ фланец при ниски и високи обороти.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
Ниски/средни/високи обороти с DIN свързване за директно прикрепване на хидравлична помпа.
PTRD-F
Високи обороти с прикрепване чрез свързващ фланец за директно свързване на карданен вал.
PTRD-D
Високи обороти с двойно задвижване. Предно и задно DIN свързване за директно прикрепване на хидравлични помпи.
PTRD-D1
Високи обороти с двойно задвижване. Прикрепване чрез свързващ фланец отзад и DIN прикрепване отпред.
PTRD-D2
Високи обороти с двойно задвижване отзад и единично задвижване отпред. Прикрепване чрез два свързващи фланеца отзад и едно DIN прикрепване отпред.