TRUCKS

×

Топ 9 подобрения за пестене на гориво на силовите предавания на камионите Volvo Euro 6

Без значение дали извършвате пътувания на дълги разстояния, регионални превози, дистрибуция или строителство, тези последни обновления за Euro 6 Step E означават сериозни икономии на гориво за всеки. Volvo разгледа цялото задвижващо предаване и направи редица подобрения, които не само увеличават икономията на гориво, но и осигуряват по-плавно, по-приятно изживяване при шофиране по пътя или извън него.
Volvo FH се движи сам по магистрала в слънчев ден.

Вижте най-добрите 9 акцента:

1. Подобрен двигател D13TC. Ако познавате Volvo FH с I-Save, тогава знаете, че може значително да намали разходите за гориво на дълги разстояния. Ключът към това е D13TC, туптящото сърце на I-Save и най-икономичният двигател на Volvo досега. Тези последни усъвършенствания го издигнаха на още по-високо ниво. Процесът на изгаряне на горивото е усъвършенстван, триенето в двигателя е намалено и смазочната система е подобрена. Системата EATS (система за последваща обработка в двигателя) също е усъвършенствана, теглото на двигателя е намалено и е въведено ново поколение система за управление на двигателя. За да разширим нашето предложение за пестене на гориво, D13TC вече се предлага с нова мощност от 420 к.с.
 

2. Подобрени двигатели D11 и D13 eSCR. И в двата двигателя процесът на горене е усъвършенстван и триенето е намалено. Повишената ефективност се дължи на вграждането на патентованата вълнообразна бутална камера на двигателя D13TC, която оптимизира впръскването на горивото. Системата EATS също е усъвършенствана, теглото на двигателя е намалено и е въведено ново поколение система за управление на двигателя. Клиентите, работещи в строителството, също ще оценят, че минималната скорост на круиз контрола вече е намалена до 4 km/h. За още по-голяма гъвкавост D13 eSCR вече се предлага и с мощност от 460 и 500 к.с. за биодизел B100.

 

3. Подобрена трансмисия I-Shift. I-Shift сега осигурява по-плавна и по-бърза смяна на предавките и по-хармонично изживяване при шофиране от всякога. Подобренията включват нова система и стратегия за превключване на предавките, както и нова система за съединител за двигатели D13. Обновената I-Shift е налична за всички тежкотоварни камиони и Volvo FE.
 

4. Нов софтуер I-Torque. Новият интелигентен софтуер за въртящ момент I-Torque на Volvo оптимизира въртящия момент на двигателя, за да се пести гориво. С помощта на топографски данни от I-See заедно с брутното тегло на композицията на камиона I-Torque автоматично изчислява оптималния въртящ момент на двигателя. I-Torque в момента се предлага с нашите нови горивни пакети за дизелови двигатели D13 Euro 6 Step E.
 

Гледайте този кратък видеоклип, за да научите повече за I-Torque >[връзка: ]
 

5. Подобрена аеродинамика. За оптимизиране на въздушния поток са направени подобрения както на кабините Volvo FM, така и на FH. И двата модела имат подобрени уплътнения около решетката и предните спомагателни светлини, нов капак за рамото на огледалото и разширителите за калници за подобряване на въздушния поток около дъгите на колелата (при камиони с гуми 385/55). Volvo FH също има допълнително удължаване на вратата и подобрения на въздушните дефлектори на XHSL (спална кабина с допълнително увеличена височина).
 

6. Нов енергоспестяващ сервоусилвател на волана. Новият електронно управляван сервоусилвател на волана на Volvo осигурява по-прецизен контрол върху кормилното управление, което може да намали необходимата енергия при движение право напред. За взискателните клиенти на превози на дълги разстояния и клиенти с продължително време на празен ход това означава, че загубите на енергия могат да бъдат намалени. Сервоусилвателят на волана е включен в новите горивни пакети на Volvo за дизелови двигатели D11 и D13 Euro 6.
 

7. По-ефективни въздушни компресори. Въведохме ново поколение въздушни компресори на Volvo, които пестят гориво чрез по-ефективно повишаване на въздушното налягане. Те вече са стандартни за всички дизелови двигатели D11 и D13 Euro 6.
 

8. Нови филтри за въздух, гориво и масло плюс нови размери на резервоарите за AdBlue. Новите филтри са физически проектирани така, че да може да се монтира само правилният филтър, който ще осигури оптимални работни характеристики на двигателя и ще удължи максимално неговия живот. Филтрите на Volvo са изработени от специално подготвена нагъната филтърна хартия и имат голяма повърхност, за да осигурят отличен капацитет на филтриране и дълъг експлоатационен живот. И за да могат водачите по-лесно да зареждат гориво и урея с едно спиране, размерите на резервоарите за AdBlue на Volvo са обновени така, че да съответстват на повишената ефективност на подобрените дизелови двигатели D11 и D13 Euro 6.
 

9. Алтернатори с 50% по-дълъг живот. За да направи живота на пътя по-удобен, Volvo въведе ново поколение алтернатори от 150 A с 50% по-дълъг експлоатационен срок. Комуникацията с алтернатора също е подобрена благодарение на добавянето на функционалността LIN (локална интерконекторна мрежа), което позволява на Volvo да диагностицира алтернатора, да разбере кога трябва да бъде сменен и да планира зареждане, за да удължи живота на компонентите за управление на мощността. Новите алтернатори са стандартни за дизелови модели Euro 6 FH и FH16. За още повече комфорт Volvo добави и нов, по-голям 180 A алтернатор към гамата за тези модели.

Искате ли да знаете повече за това как да намалите разходите си за гориво? Разгледайте Как да подобрим горивната ефективност на камиона за преглед на ключовите фактори, които влияят върху разхода на гориво, емисиите и свързаните с горивото разходи за автопарка.

Имате въпрос?

Вашият местен дилър на Volvo Trucks ще ви каже отговора. Отбийте се при тях, обадете им се по телефона или ги помолете да дойдат да ви видят.