TRUCKS

По-здрави камиони за по-голям капацитет и полезен товар

| 2 минути четене | 2 минути четене
С множество подобрения, които позволяват бруто тегло на композицията до 150 тона, новите Volvo FMX, Volvo FH и Volvo FH16 предлагат по-голяма производителност от всякога.
3D графична илюстрация на новия Volvo FMX, който превозва чакъл
Същественото допълнение към новите тежкотоварни камиони Volvo е нов задвижващ мост, който е разработен самостоятелно от фирмата заедно с Volvo Construction Equipment.

С издръжливия си екстериор и здрава конструкция новите тежкотоварни камиони Volvo са създадени специално, за да се справят с трудните условия в рудодобива и строителната индустрия. Последните им превъплъщения са още по-издръжливи, но и с по-голям капацитет и полезен товар.

Същественото допълнение към новите тежкотоварни камиони Volvo е нов задвижващ мост, който е разработен самостоятелно от фирмата заедно с Volvo Construction Equipment. Използвайки техния опит и компетентност в проектирането на мостове за колесни товарачи и самосвали, Volvo Trucks успя да увеличи капацитета на задния мост до 38 тона (от 32 тона при предишния модел).

Задното окачване е подобрено и укрепено, а предното окачване е подсилено, за да се справи с допълнителния капацитет. За камион 8x4 брутното тегло на автомобила (БТА) вече е 58 тона. Това представлява увеличение на полезния товар с около 15 –17%.

В комбинация тези подобрения позволяват на БТК да се увеличи от 120 тона до безпрецедентните 150 тона.

Подсилено предно окачване

Позволява товари до 10 тона. Може да се увеличи до 20 тона с двойни предни мостове.

Ново задно окачване

Укрепено е с допълнителни материали, включващи нова по-здрава напречна греда, нови пружини, по-големи гумени лагери и по-здраво закрепване на спомагателния мост.

Новият задвижващ мост

Първата самостоятелна фирмена разработка на Volvo Trucks за повече от 20 години.

Свързани новини