Тегличи
Предлагат се тегличи за свързване на ремаркета.
Всичко, което трябва да научите за Volvo FЕ, със славни подробности.
Открийте спецификациите за височините на шасито, макс. натоварване на предния мост, задното
окачване, височините на свързване, влекачите, функциите на шаситата и спирачките.
Ниско | приблизително 880 мм |
Средно | приблизително 950 мм |
Високо | приблизително 1050 мм |
Въздушно | Параболично | |
---|---|---|
Ниско | 7.1/7.5/8 | 9 |
Средно | 7.1/7.5/8 | 9 |
Високо | 7.1/7.5/8 | 9 |
Тип | Мостове | Окачване | Натоварване на основните/спомагателните мостове | Редукция | Спомагателни мостове, разположени зад/пред задвижващия мост |
---|---|---|---|---|---|
Единичен мост |
|
|
|
|
|
RAD-L90 | 4x2 | Параболични/параболични с S-ресори | 13 тона | Единична/редукторна главина |
|
RAD-KR | 4x2 | Въздушно | 13 тона | Единична/редукторна главина |
|
Спомагателен мост |
|
|
|
|
|
RADT-KR | 6x2 | Въздушно | 19/20 тона | Единична/редукторна главина | Задно разположен спомагателен мост (фиксиран/управляван) |
RADD-BR | 6x4 | Параболично | 23 тона | Единична/редукторна главина |
|
Предлагат се тегличи за свързване на ремаркета.
Резервоари за гориво | Резервоари за АdBlue |
Предлагат се резервоари за гориво, изработени от пластмаса, стомана или алуминий. Вместимостта за гориво варира от 160 до 630 литра. Предлагат се две височини на D-образните резервоари – 560 мм и 710 мм. | Пластмаса, обем 32 литра. Помпата за AdBlue е вградена в модула на резервоара за AdBlue. |
Предни мостове | Спомагателни мостове, разположени след задвижващия мост |
Натоварването на предните мостове варира от 7,1 до 9 тона. | Предлагат се в няколко конфигурации – фиксирани с единични или сдвоени колела или активно управляеми. Натоварване на мостовете: 6,7, 7,1, 7,5 или 10,5 тона. |
Задвижване | Шаси | Окачване | Височина на рамата | Височина на лафета* | Гума | Мин. височина на прикачване** | Номинална височина при движение** |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4×2 | |||||||
Средно | RAD-KR | 266 | 150 | 315/60R22,5" | 992 | 1097 | |
Средно | RAD-KR | 266 | 185 | 295/80R22,5" | 1103 | 1208 | |
Средно | RAD-KR | 266 | 185 | 315/70R22.5" | 1086 | 1191 | |
Средно | RAD-KR | 266 | 185 | 315/80R22.5" | 1114 | 1219 | |
Средно | RAD-KR | 266 | 150 | 295/80R22.5" | 1063 | 1168 | |
Средно | RAD-KR | 266 | 150 | 315/70R22.5" | 1049 | 1154 |
** Приблизителни височини.
Допълнителен ред отвори върху рамата за производителя на надстройки Горният ред отвори е запазен за производителя на надстройки. Всички конзоли в горния ред отвори са с отместване и раздалечителен елемент 8 милиметра. В този ред отвори не се използват нитове. | Лафети В гамата е включен ISO лафет с L-образни профили на различна височина, което позволява значителна свобода на избора. Монтираният посредством фланец лафет е вариант с ниско тегло, тъй като не изисква допълнителна метална плоча за прикрепване. Височината на седловото прицепно устройство над шасито е от около 150 милиметра. За определени спецификации като опция се предлагат вградено смазване и индикатор на свързването с ремаркето. |
Подготовка за монтаж на кран Основата на крана, която е върху шасито, може да бъде монтирана фабрично. | |
Комплект за подготовка за монтаж на кран Основата на крана, която е върху шасито, може да бъде монтирана фабрично. Кутията за акумулаторите е преместена назад и фиксиращите пластини са монтирани зад кабината, от всяка страна на шасито. Включен е комплект за подготовка на електрическата инсталация – ELCRANE. |
EBS (Спирачна система с електронно управление) предлага първокласна реакция,
ефективност и усещане за спиране, както и достъп до множество практични функции.
Надградете спирачната система, като добавите към нея пакета EBS Medium или някоя от
допълнителните опции. EBS е стандарт при всички спецификации.
EBS Medium В допълнение на пакета EBS Standard, EBS Medium предлага следните функции: | Хидравличен ретардер Хидравличен ретардер за скоростна кутия AL306. Компактният вграден хидравличен ретардер е монтиран към скоростната кутия и предлага забавяне на спирачния момент от 1490 Nm. |
Помощ при стартиране по наклон Спирачките се освобождават само при наличие на достатъчен въртящ момент за задвижване на камиона напред. | |
ESС (Електронен контрол на стабилността) Системата за стабилност на спирачките ги задейства поотделно за всяко колело, като по този начин осигурява стабилност за цялата композиция и противодейства на усукването, преобръщането и люлеенето на ремаркето. ESС изпълнява законодателните изисквания за електронен контрол на стабилността на автомобила и се предлага за автомобили с 2 или 3 моста. |
Открийте спецификациите на двигателите, трансмисиите, задните мостове (включително предавателните числа), комбинациите от силови предавания и валовете отводна мощност.
| D8K | G9K320 |
---|---|---|
Стандарт за емисиите | Euro 6 | Euro 6 |
Бр. цилиндри | 6 | 6 |
Работен обем | 7,7 дм³ | 8,9 дм³ |
Ход на буталото | 135 мм | 144,5 мм |
Вътрешен диаметър | 110 мм | 114 мм |
Съотношение на компресия | 17.5:1 | 12:01 |
Обороти на икономичен режим | 1000 – 1700 об/мин | 1200 – 1700 об/мин |
Спирачен ефект на двигателната спирачка (2800 об/мин) | 120 кВт (2800 об/мин) | - |
Спирачен ефект на компресионната спирачка (2800 об/мин) | 170 кВт (2800 об/мин) | - |
Маслени филтри | 1 | 2 |
Обем на маслото за смяна, включително масления филтър | 25,5 л | 27,6 л |
Охладителна система, общ обем | 17 л | 12,4 л |
Интервал за смяна на маслото Изисквания към горивото | Вал отводна мощност, монтиран на двигателя Версия на биодизел |
Изходен въртящ момент | Съотношение | |
---|---|---|
PTER-DIN | 600 Nm* | 1:1 |
PTER-1400 | 600 Nm* | 1:1 |
PTER-100 | 600 Nm* | 1:1 |
*изходен въртящ момент при шофиране и в режим на празен ход. С AT2412 максимален въртящ момент при шофиране = 150 Nm.
D8K – МОЩНОСТ/ВЪРТЯЩ МОМЕНТНетна изходна мощност съгласно: EC 582/2011 |
D8K250 (184 кВт) |
|
---|---|
Максимална мощност при 2 100 об/мин | 250 к.с. |
Максимален въртящ момент при 900–1 700 об/мин | 950 Nm |
D8K280 (206 кВт) |
|
Максимална мощност при 2 100 об/мин | 280 к.с. |
Максимален въртящ момент при 950 – 1700 об/мин | 1050 Nm |
D8K320 (235 кВт) |
|
Максимална мощност при 2 100 об/мин | 320 к.с. |
Максимален въртящ момент при 1050 – 1600 об/мин | 1200 Nm |
D8K350 (258 кВт) |
|
Максимална мощност при 2 200 об/мин | 350 к.с. |
Максимален въртящ момент при 1200 – 1600 об/мин | 1400 Nm |
G9K320 – МОЩНОСТ/ВЪРТЯЩ МОМЕНТНетна изходна мощност съгласно: EC 582/2011 |
G9K320 |
|
---|---|
Максимална мощност при 2000 – 2100 об/мин | 320 к.с. (239 кВт) |
Максимален въртящ момент при 1300 – 1400 об/мин | 1356 Nm |
12-степенна скоростна кутия с демултипликатор и делител със система за автоматична смяна на скоростите. I-Shift може да се оборудва с компактен ретардер и маслен радиатор.
Тип | Последна предавка | Максимален въртящ момент (Nm) | Одобрение на БТК (тонове) |
---|---|---|---|
AT2412G | Директна | 2400 | 44 |
Ръчните скоростни кутии работят с помощен серво механизъм.
Късият лост за скоростите, интегриран в инструменталното табло,
е без вибрации, а включването на скоростите се извършва с кратко, отривисто движение.
Скоростните кутии могат да бъдат специфицирани с РТО механизъм.
Тип | Последна предавка | Максимален въртящ момент (Nm) | Одобрение на БТК (тонове) |
---|---|---|---|
ZTO1006 | 6 | 1050 | 32 |
ZTO1109 | 9 | 1200 | 44 |
Автоматичната трансмисия предлага превъзходни стартови
качества и плавната смяна на скоростните предавки, което покрива целия
скоростен диапазон. Скоростната кутия се задейства с натискане на бутони върху
индикаторното табло. Тя може да се специфицира с РТО механизъм.
Тип | Последна предавка | Максимален въртящ момент (Nm) | Одобрение на БТК (тонове) |
---|---|---|---|
AL306 | 6 | 1300 | 32 |
Тип | Мост | Предавка | Максимален въртящ момент (Nm) | Максимално натоварване на основните/спомагателните мостове (тонове) | Одобрение на БТК (тонове) |
---|---|---|---|---|---|
Единична редукция |
|
|
|
|
|
RSS1344E | Единичен | Хипоиден | 2800 | 13 | 44 |
RSS1344C | Единичен | Хипоиден | 2600 | 13 | 44 |
RTS2370A | Тандемен | Хипоиден | 3550 | 23 | 70 |
Редукторна главина |
|
|
|
|
|
RSH1370F | Единичен | Конична предавка със спираловидни зъби | 3550 | 13 | 70 |
RTH2180C | Тандемен | Хипоиден | 1200 | 21 | 80 |
RSS1344C | RTS2370A | RSH1370F | RTH2180D | RS1344E |
---|---|---|---|---|
2.64:1 | 3.09:1 | 3.76:1 | 2.63:1 | 2.47:1 |
2.85:1 | 3.40:1 | 4.12:1 | 2.94:1 | 2.64:1 |
3.08:1 | 3.78:1 | 4.55:1 | 3.13:1 | 2.85:1 |
3.36:1 | 4.13:1 | 4.67:1 | 3.33:1 | 3.08:1 |
3.70:1 | 4.50:1 | 5.41:1 | 3.57:1 | 3.36:1 |
4.11:1 | 5.14:1 | 6.18:1 | 3.85:1 | |
4.63:1 | 5.67:1 | 7.21:1 | 4.17:1 | |
5.29:1 | 6.17:1 | |||
6.17:1 |
D8K250 | D8K280 | D8K320 | D8K350 | G9K320 | |
---|---|---|---|---|---|
Скоростни кутии | |||||
AT2412G | ● | ● | ● | ● | |
ZTO1006 | ● | ● | |||
ZTO1109 | ● | ● | ● | ||
AL306 | ● | ● | ● | ● | ● |
Мостове с единична редукция | |||||
RSS1344C | ● | ● | ● | ● | ● |
RSS1344E | ● | ● | ● | ● | |
RTS2370A | ● | ● | ● | ||
Мостове с редукторна главина | |||||
RSH1370F | ● | ● | ● | ● | ● |
RTH2180D | ● | ● |
Съществува широка гама от РТО решения, които зависят или не
зависят от съединителя, за задействане на всички видове оборудване на шасито.
.
Монтирани към двигателя | Монтирани към скоростната кутия |
PTER-DIN Монтиран към двигателя РТО механизъм за директно задвижване на хидравлична помпа. | PTR-HF/FH/ZF Приставка за свързване чрез фланец и ниски или високи обороти. |
PTER1400 Монтиран към двигателя РТО механизъм със свързване чрез фланец на хидравлична помпа. | PTR-HP/PH/ZF Приставка за свързване на помпа и ниски или високи обороти. |
PTER100 Монтиран към двигателя РТО механизъм със свързване чрез фланец на хидравлична помпа. | PTRD-D1D Двойно задвижване с приставка за свързване на помпа и приставка за свързване на фланец. |
Открийте спецификациите за размерите, височините на кабините над
земята и характеристиките на кабините
Дневна кабинаДневна кабина с удобна и ергономична зона за водача. Вътрешна височина 1 605 милиметра, дължина 1 600 милиметра, ширина 2 300 милиметра. | Къса спална кабинаКъсата спална кабина предлага допълнително пространство, което може да бъде оборудвано с единично легло или да се използва като офис пространство с допълнителни отделения за багаж. Вътрешна височина 1 605 милиметра, дължина 2 000 милиметра, ширина 2 300 милиметра. | Спална кабинаСпална кабина с легло за един човек. Вътрешна височина 1 605 милиметра, дължина 2 200 милиметра, ширина 2 300 милиметра. |
Кабина с нисък входКабина с нисък вход, ниско входно стъпало и място за един до трима пътници с предпазни колани. Вътрешна височина 1605 милиметра, дължина 2200 милиметра, ширина 2300 милиметра. Предлага се със сгъваема врата от страната на пътника. |
Окачване на кабината Механично предно и задно окачване: винтови пружини и амортисьори. Пневматично предно и задно окачване: въздушни амортисьори. | Отопление на кабината Отоплението на кабината се предлага в два варианта: ръчно управлявано, само отоплител, или ръчно управлявани отоплител и климатик. Предлага се система с паркинг отоплител с мощност 2 кВт, която може да се зададе в спецификацията като опция. |
Седалка на водача Три различни нива на комфорт: Комфортна (Comfort), Стандартна (Standard) и Икономична (Economy). И трите са снабдени с възможност за регулиране на облегалката, дължината, височината и наклона напред, както и с вградени облегалки за глава. | Вътрешни отделения за багаж В интериора на кабината има много практични и леснодостъпни отделения за съхраняване на документи и лични вещи. Над прозореца има две отделения за багаж, както и четири DIN отделения. В спецификацията като опции могат да се зададат множество различни кутии за съхранение и кутии тип „тунел“, подложка за писане и закачалки за дрехи. |
Седалка на пътника Предлагат се три различни нива на комфорт: Стандартна (Standard), Икономична (Economy) или Базова (Basic). | Клаксони Можете да избирате между два типа допълнителни клаксони – електрически или пневматични: или два клаксона, монтирани на покрива и управлявани пневматично, или един електрически клаксон под предния капак. |
Цветове на кабината Предлага се в 300 фиксирани варианта. Най-хубавото е, че могат да бъдат поръчани допълнителни цветове по желание на клиента. | Легло Леглото се предлага като състоящо се от една или две части и с ширина 580 милиметра или 780 милиметра. Като опция се предлага защитна греда за леглото. |
Волан Воланът е с диаметър 460 или 500 милиметра в зависимост от конфигурацията на камиона и може да бъде регулиран пневматично до желаната позиция. | Кабина с нисък вход Кабината с нисък вход FE осигурява лесен достъп с отваряне на вратата на 90 градуса. Тя се предлага в две версии – с равен под или с тунел за двигателя, видимостта на водача е отлична и, разбира се, тъй като е Volvo – безопасността е на най-високо ниво. |
Климатична система Отоплението на кабината се предлага в два варианта: ръчно управлявано, само отоплител или ръчно управлявани отоплител и климатик. Предлага се система с паркинг отоплител с мощност 2 кВт, която може да се зададе в спецификацията като опция. | |
Покривен люк Кабината може да се оборудва с покривен люк, който се отваря 50 милиметра. Той се предлага в изпълнение от стъкло или стомана. Люкът може да се управлява ръчно или електронно. | |
Тапицерия на седалките Комфортен текстил. | |
Стенна тапицерия Комфортен текстил. |
Изтеглете листове с технически данни в PDF формат за Volvo FE от следните връзки.