Кривата на въртящия момент от дизеловия двигател

Погледнете кривите ни.

Отличен въртящ момент при ниски обороти. Изключително широк диапазон на максималния въртящ момент. И пиков въртящ момент, който припокрива пиковата мощност в средния диапазон на оборотите. Сравнете нашите криви на въртящия момент и ще видите разликата. Качете се в кабината и ще я усетите – невероятно ускоряване, несравнима теглителна мощност и горивно ефективен ход при висока скорост, който доставя удоволствие. 

 

Вижте пълните спецификации на силовата линия

Горивната ефективност добавя пари в джоба, а освен това допринася за устойчивостта

Вградена ефективност – и грижа за околната среда

Повишено съотношение на компресия за двигатели с 420 и 460 к.с. Нов оптимизиран турбокомпресор за двигатели с 500 и 540 к.с. Впръскване на гориво „комън рейл” за всички двигатели и фино настроен софтуер, за да се осигури най-добър контрол на двигателите: плюс по-малко вътрешно триене. Всичко с цел да се оптимизира горивната ефективност и да се подобри въртящият момент от двигателя и реакцията при ниски обороти. Това създава разлика в счетоводния ви баланс. И по отношение на околната среда.

Моторна спирачка на Volvo FH

Моторна спирачка от Volvo – VEB+

Нашата патентована моторна спирачка VEB+ използва разпределителен вал с уникална конструкция, за да погълне до 375 кВт (510 к.с.) при D13. Тъй като е комбинирана с трансмисионната система I-Shift и с интелигентния круиз контрол, можете да поддържате висока средна скорост без влошаване на безопасността или на икономията на гориво.

По-чисти, по-екологични двигатели

С нашите двигатели Euro 6 степен C направихме друг скок към по-чист транспорт и намаляване на влиянието върху околната среда. Ефективността е една и съща, само разходът на гориво е по-малък. 

Нашето решение за Euro 6: общ преглед

Как работи нашето решение за Euro 6

1. Двигател 
Новите компоненти на двигателя подобряват потока на газа и гарантират, че отработените газове достигат до системата за последваща обработка при оптимална температура.

2. Седми разпръсквач
(не е необходим при двигател D13K420)
За управление на топлината на DOC се използва специален дизелов разпръсквач, който осигурява ефективността на DPF и добрата функционалност на SCR.

3. Дизелов катализатор за окисляване (DOC)
DOC произвежда NO2, необходим за ефективното изгаряне на частиците от филтъра за твърди частици. Когато е студено, той осигурява и топлината, необходима за регенерирането.

4. Филтър за дизелови частици (DPF)
Филтърът събира и съхранява твърдите частици (PM) до изгарянето им по време на регенерацията. Тя се извършва автоматично – не е необходимо да предприемате някакво действие.

5. Селективна каталитична редукция (SCR)
В смесителната зона отработените газове се напръскват с AdBlue. Когато азотните оксиди (NO2) достигнат до каталитичния преобразувател, те се превръщат в безвреден газообразен азот и вода.

6. Катализатор на отделянето на амоняка (ASC)
Последната стъпка преди ауспуха, при която оставащият амоняк (NH3), ако има такъв, се отстранява.

Мощност на Volvo FH

Изберете мощността си

Направете избор между четири различни мощности – 420, 460, 500 или 540 к.с.

Свържете се с местен дилър

Повече мощност. По-малко гориво

Изпробвайте мощността и ефективността на нашата гама двигатели при местния дилър на Volvo Trucks.

Свържете се с местен дилър