| D11K | D13K |
---|---|---|
Стандарт за емисиите | Euro 6 | Euro 6 |
Бр. цилиндри | 6 | 6 |
Работен обем | 10,8 дм³ | 12,8 дм³ |
Ход на буталото | 152 мм | 158 мм |
Вътрешен диаметър | 123 мм | 131 мм |
Съотношение на компресия | 17:01 | 18:1 (420, 460, 500 к.с.), 17:1 (540 к.с.) |
Обороти на икономичен режим | 1000–1500 об/мин | 950–1 400 об/мин |
Спирачен ефект на двигателната спирачка | 160 kW (2 400 об/мин) | 200 kW (2 300 об/мин) |
Ефект VEB | 290 kW (2 400 об/мин) | |
VEB | опция | |
Ефект VEB+ | 375 kW (2 300 об/мин) | |
VEB+ | опция | |
Маслени филтри | 2 пълен поток, 1 байпас | 2 пълен поток, 1 байпас |
Обем на маслото за смяна, включително Филтър | 36 л | 33 л |
Охладителна система, общ обем | 36 л | 38 л |
Гориво, несъдържащо сяра (EN590, сяра макс. 10 части на хиляда)
Биодизел поколение 2 (EN15940, синтетични дизелови горива)
| Изходен въртящ момент | Съотношение |
---|---|---|
EPTT650 | 650 Nm* | 1.26:1 |
EPTT1000 | 1000 Nm* | 1.26:1 |
* Изходен въртящ момент при шофиране и в спряло положение.
Нетна изходна мощност съгласно: EC 582/2011
D11K330 (243 kW) |
|
---|---|
Максимална мощност при 1700 об/мин | 330 к.с. |
Максимален въртящ момент при 877 – 1400 об/мин | 1600 Nm |
D11K380 (280 kW) |
|
Максимална мощност при 1700 об/мин | 380 к.с. |
Максимален въртящ момент при 938 – 1400 об/мин | 1800 Nm |
D11K430 (316 kW) |
|
Максимална мощност при 1700 об/мин | 430 к.с. |
Максимален въртящ момент при 1008 – 1400 об/мин | 2050 Nm |
D11K460 (338 kW) |
|
Максимална мощност при 1700 об/мин | 460 к.с. |
Максимален въртящ момент при 1050–1400 об/мин | 2200 Nm |
Нетна изходна мощност съгласно: EC 582/2011
D13K380 (279 kW) | |
---|---|
Максимална мощност при 1700 об/мин | 380 к.с. |
Максимален въртящ момент при 830 – 1400 об/мин | 1814 Nm |
D13K420 (309 kW) |
|
Максимална мощност при 1404 – 1700 об/мин | 420 к.с. |
Максимален въртящ момент при 905 – 1400 об/мин | 2100 Nm |
D13K460 (338 kW) |
|
Максимална мощност при 1404 – 1700 об/мин | 460 к.с. |
Максимален въртящ момент при 945 – 1400 об/мин | 2300 Nm |
D13K500 (368 kW) |
|
Максимална мощност при 1404 – 1700 об/мин | 500 к.с. |
Максимален въртящ момент при 980 – 1400 об/мин | 2500 Nm |
D13K540 (397 kW) |
|
Максимална мощност при 1458 – 1700 об/мин | 540 к.с. |
Максимален въртящ момент при 1000–1400 об/мин | 2600 Nm |
Тип | Последна предавка | Въртящ момент на двигателя (Nm) | Одобрение на БТК (тона) |
---|---|---|---|
AT2412G | Директна | 2400 | 44 |
AT2612G | Директна | 2600 | 100 |
ATO2612G | Повишаваща | 2600 | 100 |
Тип | Последна предавка | Въртящ момент на двигателя (Nm) | Одобрение на БТК (тона) |
---|---|---|---|
PT2106 | Директна | 2100 | 44 |
PT2606 | Директна | 2600 | 60 |
Предназначена за оптимална икономия на гориво. Смените на предавките се извършват при най-икономичния диапазон от обороти.
Използва се когато е необходима висока изходна мощност на двигателя. Превключва нагоре и надолу при високи обороти на двигателя.
Тип | Мост | Предавка | Максимален въртящ момент (Nm) | Максимално натоварване на основните/спомагателните мостове (тона) | Одобрение на БТК (тона) |
---|---|---|---|---|---|
Единична редукция | |||||
RSS1344C/E | Единичен | Хипоидна | 2600 | 13 | 44 |
RSS1356 | Единичен | Хипоидна | 2400/2800 | 13 | 56/44 |
RSS1370A/B | Единичен | Хипоидна | 3550 | 13 | 70 |
RTS2370A | Тандемен | Хипоидна | 3550 | 23 | 80 |
RSS1244B | Единичен | Хипоидна | 2800 | 12 | 44 |
RTS2310A | Тандемен | Хипоидна | 3550 | 23 | 100 |
RSS1352A | Единичен | Хипоидна | 2800 | 13 | 52 |
Редукторна главина | |||||
RSH1365 | Единичен | Конична предавка със спираловидни зъби | 2400 | 13 | 65 |
RSH1370F | Единичен | Конично спираловидно изрязване | 3550 | 13 | 70 |
RTH2610F | Тандемен | Конично спираловидно изрязване | 3550 | 26 | 100 |
RTH3210 | Тандемен | Конично спираловидно изрязване | 3550 | 32 | 100 |
RTH3312 | Тандемен | Конично спираловидно изрязване | 3550 | 33 | 120 |
RTH3815 | Тандемен | Конично спираловидно изрязване | 3550 | 38 | 150 |
RSS1244B | RSS1344C/E | RSS1352 | RSS1356 | RSS1370A/B | RTS2370A | RTS2310A | RSH1365 | RSH1370F | RTH2610F | RTH3210 | RTH3312 | RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.31:1 | 2.31:1* | 2.31:1 | 2.50:1 | 2.47:1 | 2.43:1 | 2.06:1 | 3.61:1 | 3.46:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.61:1 | 4.14:1 |
2.47:1 | 2.47:1* | 2.47:1 | 2.64:1 | 2.64:1 | 2.57:1 | 2.17:1 | 3.76:1 | 3.61:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.76:1 | 4.58:1 |
2.64:1 | 2.64:1* | 2.64:1 | 2.79:1 | 2.85:1 | 2.83:1 | 2.31:1 | 4.12:1 | 3.76:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 4.12:1 | 5.43:1 |
2.85:1 | 2.85:1* | 2.85:1 | 3.10:1 | 3.08:1 | 3.09:1 | 2.47:1 | 4.55:1 | 4.12:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 4.55:1 | 7.22:1 |
3.08:1 | 3.08:1* | 3.08:1 | 3.44:1 | 3.40:1 | 3.40:1 | 2.64:1 | 4.55:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 5.41:1 | ||
3.36:1 | 3.36:1* | 3.36:1 | 3.67:1 | 3.67:1 | 3.78:1 | 2.85:1 | 5.41:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 6.18:1 | ||
3.70:1 | 4.11:1 | 4.13:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 7.21:1 | ||||||
4.11:1 | 4.50:1 | 3.36:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | ||||||||
4.63:1 | 5.14:1 | 3.70:1 | 6.18:1 | 6.18:1 | ||||||||
5.29:1 | 5.67:1 | 4.11:1 | 7.21:1 | |||||||||
6.17:1 | 4.63:1 |
* За RSS1344E
| D11K330 | D11K370 | D11K410 | D11K450 | D13K380 | D13K420 | D13K460 | D13K500 | D13K540 | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Powertronic | |||||||||||
PT2106 | ● | ● | ● | ● | |||||||
PT2606 | ● | ● | ● | ● | ● | ||||||
I-Shift | |||||||||||
AT2412G | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||||
AT2612G | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
ATO2612G | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
I-Shift Dual Clutch (трансмисия с два съединителя) | |||||||||||
SP02812 | ● | ● | ● | ||||||||
Мостове с единична редукция | |||||||||||
RSS1244B | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RSS1344C/E | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RSS1352 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RSS1356 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RTS2370A | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RSS1370A/B | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RTS2310A | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
Мостове с редукторна главина | |||||||||||
RSH1365 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |||
RSH1370F | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RTH2610F | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RTH3210 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RTH3312 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RTH3815 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
Задвижващ преден мост/разпределителна скоростна кутия | |||||||||||
FAA11/FAA21/V2501TB | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
PTER-DIN
Монтиран към двигателя силоотводен вал за директно задвижване на хидравлична помпа.
PTER1400
Монтиран отзад силоотводен вал на двигателя с фланцова връзка за хидравлична помпа.
PTER100
Монтиран отзад силоотводен вал на двигателя с фланцова връзка за хидравлична помпа.
PTR-F
Прикрепване чрез свързващ фланец при ниски и високи обороти.
PTR-FL/FH
Прикрепване чрез свързващ фланец при ниски и високи обороти.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
Ниски/средни/високи обороти с DIN свързване за директно прикрепване на хидравлична помпа.
PTRD-F
Високи обороти с прикрепване чрез свързващ фланец за директно свързване на карданен вал.
PTRD-D
Високи обороти с двойно задвижване. Предно и задно DIN свързване за директно прикрепване на хидравлични помпи.
PTRD-D1
Високи обороти с двойно задвижване. Прикрепване чрез свързващ фланец отзад и DIN прикрепване отпред.
PTRD-D2
Високи обороти с двойно задвижване отзад и единично задвижване отпред. Прикрепване чрез два свързващи фланеца отзад и едно DIN прикрепване отпред.