TRUCKS

×

Спецификации на силовата линия за Volvo FМХ

Двигатели

 

D11K

D13K

Стандарт за емисиите

Euro 6

Euro 6

Бр. цилиндри

6

6

Работен обем

10,8 дм³

12,8 дм³

Ход на буталото

152 мм

158 мм

Вътрешен диаметър

123 мм

131 мм

Съотношение на компресия

17:01

18:1 (420, 460, 500 к.с.), 17:1 (540 к.с.)

Обороти на икономичен режим

1000–1500 об/мин

950–1 400 об/мин

Спирачен ефект на двигателната спирачка

160 kW (2 400 об/мин)

200 kW (2 300 об/мин)

Ефект VEB

290 kW (2 400 об/мин)

 

VEB

опция

 

Ефект VEB+

 

375 kW (2 300 об/мин)

VEB+

 

опция

Маслени филтри

2 пълен поток, 1 байпас

2 пълен поток, 1 байпас

Обем на маслото за смяна, включително Филтър

36 л

33 л

Охладителна система, общ обем

36 л

38 л

 

Изисквания към горивото

Гориво, несъдържащо сяра (EN590, сяра макс. 10 части на хиляда)
Биодизел поколение 2 (EN15940, синтетични дизелови горива)

РТО механизъм на двигателя

 

Изходен въртящ момент

Съотношение

EPTT650

650 Nm*

1.26:1

EPTT1000

1000 Nm*

1.26:1

* Изходен въртящ момент при шофиране и в спряло положение.

D11K – мощност/въртящ момент

Нетна изходна мощност съгласно: EC 582/2011

D11K330 (243 kW)

 

Максимална мощност при 1700 об/мин

330 к.с.

Максимален въртящ момент при 877 – 1400 об/мин

1600 Nm

D11K380 (280 kW)

 

Максимална мощност при 1700 об/мин

380 к.с.

Максимален въртящ момент при 938 – 1400 об/мин

1800 Nm

D11K430 (316 kW)

 

Максимална мощност при 1700 об/мин

430 к.с.

Максимален въртящ момент при 1008 – 1400 об/мин

2050 Nm

D11K460 (338 kW)

 

Максимална мощност при 1700 об/мин

460 к.с.

Максимален въртящ момент при 1050–1400 об/мин

2200 Nm

D13K – мощност/въртящ момент

Нетна изходна мощност съгласно: EC 582/2011

D13K380 (279 kW)

 

Максимална мощност при 1700 об/мин

380 к.с.

Максимален въртящ момент при 830 – 1400 об/мин

1814 Nm

D13K420 (309 kW)

 

Максимална мощност при 1404 – 1700 об/мин

420 к.с.

Максимален въртящ момент при 905 – 1400 об/мин

2100 Nm

D13K460 (338 kW)

 

Максимална мощност при 1404 – 1700 об/мин

460 к.с.

Максимален въртящ момент при 945 – 1400 об/мин

2300 Nm

D13K500 (368 kW) 

 

Максимална мощност при 1404 – 1700 об/мин

500 к.с. 

Максимален въртящ момент при 980 – 1400 об/мин

2500 Nm 

D13K540 (397 kW) 

 

Максимална мощност при 1458 – 1700 об/мин

540 к.с. 

Максимален въртящ момент при 1000–1400 об/мин

2600 Nm

I-Shift

12-степенна предавателна кутия с демултипликатор и делител със система за автоматична смяна на скоростите. I-Shift може да бъде оборудвана с компактен ретардер, силоотводен вал, допълнителна хидравлична помпа със серво механизъм и маслен радиатор.

Спецификации

Тип

Последна предавка

Въртящ момент на двигателя (Nm)

Одобрение на БТК (тона)

AT2412G

Директна

2400

44

AT2612G

Директна

2600

100

ATO2612G

Повишаваща

2600

100

Спецификации за I-Shift Dual Clutch

Тип

Последна предавка

Въртящ момент на двигателя (Nm)

Одобрение на БТК (тона)

SPO2812

Повишаваща

2800

80

Powertronic

Напълно автоматична трансмисия с превключване под натоварване с хидротрансформатор и маслен радиатор. Сменя скоростите без загуба на мощност. Powertronic може да бъде фабрично оборудвана с РТО механизъм, вграден ретардер и авариен усилвател на сервоуправление.

Powertronic

Тип

Последна предавка

Въртящ момент на двигателя (Nm)

Одобрение на БТК (тона)

PT2106

Директна

2100

44

PT2606

Директна

2600

60

Вградените програми за шофиране на Рowertronic

Икономия

Предназначена за оптимална икономия на гориво. Смените на предавките се извършват при най-икономичния диапазон от обороти.

Технически характеристики

Използва се когато е необходима висока изходна мощност на двигателя. Превключва нагоре и надолу при високи обороти на двигателя.

Задни мостове

Тип

Мост

Предавка

Максимален въртящ момент (Nm)

Максимално натоварване на основните/спомагателните мостове (тона)

Одобрение на БТК (тона)

Единична редукция

         

RSS1344C/E

Единичен

Хипоидна

2600

13

44

RSS1356

Единичен

Хипоидна

2400/2800

13

56/44

RSS1370A/B

Единичен

Хипоидна

3550

13

70

RTS2370A

Тандемен

Хипоидна

3550

23

80

RSS1244B

Единичен

Хипоидна

2800

12

44

RTS2310A

Тандемен

Хипоидна

3550

23

100

RSS1352A

Единичен

Хипоидна

2800

13

52

Редукторна главина

         

RSH1365

Единичен

Конична предавка със спираловидни зъби

2400

13

65

RSH1370F

Единичен

Конично спираловидно изрязване

3550

13

70

RTH2610F

Тандемен

Конично спираловидно изрязване

3550

26

100

RTH3210

Тандемен

Конично спираловидно изрязване

3550

32

100

RTH3312

Тандемен

Конично спираловидно изрязване

3550

33

120

RTH3815

Тандемен

Конично спираловидно изрязване

3550

38

150

Задни мостове - предавателни числа

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1352

RSS1356

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

RSH1365

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

2.31:1

2.31:1*

2.31:1

2.50:1

2.47:1

2.43:1

2.06:1

3.61:1

3.46:1

3.33:1

3.33:1

3.61:1

4.14:1

2.47:1

2.47:1*

2.47:1

2.64:1

2.64:1

2.57:1

2.17:1

3.76:1

3.61:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

2.64:1

2.64:1*

2.64:1

2.79:1

2.85:1

2.83:1

2.31:1

4.12:1

3.76:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

2.85:1

2.85:1*

2.85:1

3.10:1

3.08:1

3.09:1

2.47:1

4.55:1

4.12:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.08:1

3.08:1*

3.08:1

3.44:1

3.40:1

3.40:1

2.64:1

 

4.55:1

3.97:1

3.97:1

5.41:1

 

3.36:1

3.36:1*

3.36:1

3.67:1

3.67:1

3.78:1

2.85:1

 

5.41:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 
 

3.70:1

   

4.11:1

4.13:1

3.08:1

   

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 
 

4.11:1

     

4.50:1

3.36:1

   

5.41:1

5.41:1

   
 

4.63:1

     

5.14:1

3.70:1

   

6.18:1

6.18:1

   
 

5.29:1

     

5.67:1

4.11:1

     

7.21:1

   
         

6.17:1

4.63:1

           

 

* За RSS1344E

Комбинации на силови линии

 

D11K330

D11K370

D11K410

D11K450 

    D13K380

D13K420

D13K460

D13K500

D13K540

Powertronic

                     

PT2106

             

PT2606

           

I-Shift

                     

AT2412G

   

   

AT2612G

   

ATO2612G

   

I-Shift Dual Clutch (трансмисия с два съединителя)

                     

SP02812

               

Мостове с единична редукция

                     

RSS1244B

   

RSS1344C/E

   

RSS1352

   

RSS1356

   

RTS2370A

   

RSS1370A/B

   

RTS2310A

   

Мостове с редукторна главина

                     

RSH1365

   

 

RSH1370F

   

RTH2610F

   

RTH3210

   

RTH3312

   

RTH3815

   

Задвижващ преден мост/разпределителна скоростна кутия

                   

FAA11/FAA21/V2501TB

   

РТО механизми

Монтирани към двигателя

PTER-DIN
Монтиран към двигателя силоотводен вал за директно задвижване на хидравлична помпа.
PTER1400
Монтиран отзад силоотводен вал на двигателя с фланцова връзка за хидравлична помпа.
PTER100
Монтиран отзад силоотводен вал на двигателя с фланцова връзка за хидравлична помпа.

Монтирани към скоростната кутия

PTR-F
Прикрепване чрез свързващ фланец при ниски и високи обороти.
PTR-FL/FH
Прикрепване чрез свързващ фланец при ниски и високи обороти.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
Ниски/средни/високи обороти с DIN свързване за директно прикрепване на хидравлична помпа.
PTRD-F
Високи обороти с прикрепване чрез свързващ фланец за директно свързване на карданен вал.
PTRD-D
Високи обороти с двойно задвижване. Предно и задно DIN свързване за директно прикрепване на хидравлични помпи.
PTRD-D1 
Високи обороти с двойно задвижване. Прикрепване чрез свързващ фланец отзад и DIN прикрепване отпред.
PTRD-D2
Високи обороти с двойно задвижване отзад и единично задвижване отпред. Прикрепване чрез два свързващи фланеца отзад и едно DIN прикрепване отпред.

ПРИБЛИЖЕТЕ СЕ ДО VOLVO FMX

Изгответе спецификациите на товарния автомобил, който е перфектен за вас. Всичко това се случва при местния дилър на Volvo Trucks.