VOLVO TRUCKS

Bulgaria

×

Спецификации на силовата линия за Volvo FH16

Двигатели

 

D16K 

Стандарт за емисиите 

Euro 6

Бр. цилиндри 

Работен обем 

16,1 дм³ 

Ход на буталото 

165 мм 

Вътрешен диаметър 

144 мм

Съотношение на компресия 

16.0:1

Обороти на икономичен режим 

950–1 400 об/мин

Мощност на спирачката, използваща отработени газове

230 кВт (2200 об/мин)

Ефект VEB+ 

470 кВт (2200 об/мин)

VEB+ 

опция 

Маслени филтри 

2 пълен поток, 1 байпас 

Обем на маслото за смяна, включително масления филтър 

42 л 

Охладителна система, общ обем 

48 л 

Изисквания към горивото

Гориво, несъдържащо сяра (EN590, сяра макс. 10 части на хиляда)
Биодизел поколение 2 (EN15940, синтетичен дизел)

Интервал за смяна на маслото

До 100 000 км или веднъж годишно с VDS4. 

Силоотводен вал на двигателя

 

 

Изходен въртящ момент 

Съотношение 

EPTT650 

650 Нм* 

1.26:1

EPTT1000 

1000 Нм* 

1.26:1


*Изходен въртящ момент при шофиране и в режим на празен ход.

D16K – мощност/въртящ момент

Полезна мощност съгласно: EC 582/2011

D16K550 (410 кВт) 

 

Максимална мощност при 1380 – 1700 об/мин 

550 к.с. 

Максимален въртящ момент при 900 – 1380 об/мин 

2800 Nm 

D16K650 (480 кВт) 

 

Максимална мощност при 1450 – 1700 об/мин 

650 к.с. 

Максимален въртящ момент при 950–1450 об./мин 

3150 Nm 

D16K750 (550 кВт) 

 

Максимална мощност при 1600-1800 об/мин 

750 к.с. 

Максимален въртящ момент при 950–1400 об./мин 

3550 Nm 

I-Shift

12-степенна предавателна кутия с демултипликатор и делител със система за автоматична смяна на скоростите. I-Shift може да бъде оборудвана с компактен ретардер, РТО, допълнителна хидравлична помпа със серво механизъм и маслен радиатор.

Спецификации

Тип

Последна предавка

Въртящ момент на двигателя (Нм)

Одобрение на БТК (тона)

AT2812F

Директна 

2800

60

ATO3112F

Повишаваща 

3150

100

ATO3512F

Повишаваща

3550

100

Задни мостове

Тип 

Мост

Предавка

Максимален въртящ момент (Nm)

Максимално натоварване на основните/спомагателните мостове (тона)

Одобрение на БТК (тона)

Единична редукция

         

RSS1356

Единичен

Хипоидна

2400/2800

13

56/44

RSS1370A/B

Единичен

Хипоидна

 

13

70

RTS2370A

Тандемен

Хипоидна

3550

23

70

RTS2310

Тандемен

Хипоидна

3550

23

100

Редукторна главина

         

RSH1370F

Единичен

Конично спираловидно изрязване

3550

13

70

RTH2610F

Тандемен

Конично спираловидно изрязване

3550

26

100

RTH3210

Тандемен

Конично спираловидно изрязване

3550

32

100

RTH3312

Тандемен

Конично спираловидно изрязване

3550

33

120

RTH3815

Тандемен

Конично спираловидно изрязване

3550

38

150

Задни мостове - предавателни числа

 

RSS1356

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210G

RTH3312B

RTH3815

2.50:1

2.06:1

2.43:1

2.06:1

3.46:1

3.33:1

3.33:1

3.61:1

4.14:1

2.79:1

2.17:1

2.57:1

2.17:1

3.61:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

3.10:1

2.47:1

2.83:1

2.31:1

3.76:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

3.44:1

2.47:1

3.09:1

2.47:1

4.12:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.67:1

2.64:1

3.40:1

2.64:1

4.55:1

3.97:1

3.97:1

5.41:1

 
 

2.85:1

3.78:1

2.85:1

5.41:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 
 

3.08:1

4.13:1

3.08:1

 

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 
 

3.40:1*

4.50:1

3.36:1

 

5.41:1

5.41:1

   
 

3.67:1*

5.14:1

3.70:1

 

6.18:1

6.18:1

   
 

4.11:1*

5.67:1

4.11:1

   

7.21:1

   
   

6.17:1

4.63:1

         

*RSS1370B

Комбинации на силови линии

 

D16K550

D16K650

D16K750

I-Shift

     

AT2812F

     

ATO3112F

 

ATO3512F

   

       

Мостове с единична редукция

     

RSS1356

   

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Мостове с редукторна главина

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

Силоотводни валове

Предлага се широка гама от силоотводни валове, които зависят или не зависят от съединителя, както и висок въртящ момент за задействане на всички видове оборудване на шасито.

Силоотводни валове, които не зависят от съединителя

PTER-DIN: Монтиран към двигателя силоотводен вал за директно задвижване на хидравлична помпа.
PTER1400: Монтиран към двигателя силоотводен вал за свързване чрез фланец на хидравлична помпа.
PTER-100: Монтиран към двигателя силоотводен вал за свързване чрез фланец на хидравлична помпа.

РТО, който зависи от съединителя

PTR-F: Прикрепване чрез свързващ фланец при ниски и високи обороти.
PTR-FL/FH: Прикрепване чрез свързващ фланец при ниски и високи обороти.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Ниски/средни/високи обороти с DIN свързване за директно прикрепване на хидравлична помпа.
PTRD-F: Високи обороти с прикрепване чрез свързващ фланец за директно свързване на карданен вал.
PTRD-D: Високи обороти с двойно задвижване. Предно и задно DIN свързване за директно прикрепване на хидравлични помпи.
PTRD-D1: Високи обороти с двойно задвижване. Прикрепване чрез свързващ фланец отзад и DIN прикрепване отпред.
PTRD-D2: Високи обороти с двойно задвижване отзад и единично задвижване отпред. Прикрепване чрез два свързващи фланеца отзад и едно DIN прикрепване отпред.

ПРИБЛИЖЕТЕ СЕ ДО VOLVO FH16

Изгответе спецификациите на товарния автомобил, който е перфектен за вас. Всичко това се случва при местния дилър на Volvo Trucks.