| D16K |
---|---|
Стандарт за емисиите | Euro 6 |
Бр. цилиндри | 6 |
Работен обем | 16,1 дм³ |
Ход на буталото | 165 мм |
Вътрешен диаметър | 144 мм |
Съотношение на компресия | 16.0:1 |
Обороти на икономичен режим | 950–1 400 об/мин |
Мощност на спирачката, използваща отработени газове | 230 кВт (2200 об/мин) |
Ефект VEB+ | 470 кВт (2200 об/мин) |
VEB+ | опция |
Маслени филтри | 2 пълен поток, 1 байпас |
Обем на маслото за смяна, включително масления филтър | 42 л |
Охладителна система, общ обем | 48 л |
Гориво, несъдържащо сяра (EN590, сяра макс. 10 части на хиляда)
Биодизел поколение 2 (EN15940, синтетичен дизел)
До 100 000 км или веднъж годишно с VDS4.
| Изходен въртящ момент | Съотношение |
---|---|---|
EPTT650 | 650 Нм* | 1.26:1 |
EPTT1000 | 1000 Нм* | 1.26:1 |
*Изходен въртящ момент при шофиране и в режим на празен ход.
Полезна мощност съгласно: EC 582/2011
D16K550 (410 кВт) |
|
---|---|
Максимална мощност при 1380 – 1700 об/мин | 550 к.с. |
Максимален въртящ момент при 900 – 1380 об/мин | 2800 Nm |
D16K650 (480 кВт) |
|
Максимална мощност при 1450 – 1700 об/мин | 650 к.с. |
Максимален въртящ момент при 950–1450 об./мин | 3150 Nm |
D16K750 (550 кВт) |
|
Максимална мощност при 1600-1800 об/мин | 750 к.с. |
Максимален въртящ момент при 950–1400 об./мин | 3550 Nm |
Тип | Последна предавка | Въртящ момент на двигателя (Нм) | Одобрение на БТК (тона) |
---|---|---|---|
AT2812F | Директна | 2800 | 60 |
ATO3112F | Повишаваща | 3150 | 100 |
ATO3512F | Повишаваща | 3550 | 100 |
Тип | Мост | Предавка | Максимален въртящ момент (Nm) | Максимално натоварване на основните/спомагателните мостове (тона) | Одобрение на БТК (тона) |
---|---|---|---|---|---|
Единична редукция | |||||
RSS1356 | Единичен | Хипоидна | 2400/2800 | 13 | 56/44 |
RSS1370A/B | Единичен | Хипоидна | 13 | 70 | |
RTS2370A | Тандемен | Хипоидна | 3550 | 23 | 70 |
RTS2310 | Тандемен | Хипоидна | 3550 | 23 | 100 |
Редукторна главина | |||||
RSH1370F | Единичен | Конично спираловидно изрязване | 3550 | 13 | 70 |
RTH2610F | Тандемен | Конично спираловидно изрязване | 3550 | 26 | 100 |
RTH3210 | Тандемен | Конично спираловидно изрязване | 3550 | 32 | 100 |
RTH3312 | Тандемен | Конично спираловидно изрязване | 3550 | 33 | 120 |
RTH3815 | Тандемен | Конично спираловидно изрязване | 3550 | 38 | 150 |
RSS1356 | RSS1370A/B | RTS2370A | RTS2310A | RSH1370F | RTH2610F | RTH3210G | RTH3312B | RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.50:1 | 2.06:1 | 2.43:1 | 2.06:1 | 3.46:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.61:1 | 4.14:1 |
2.79:1 | 2.17:1 | 2.57:1 | 2.17:1 | 3.61:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.76:1 | 4.58:1 |
3.10:1 | 2.47:1 | 2.83:1 | 2.31:1 | 3.76:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 4.12:1 | 5.43:1 |
3.44:1 | 2.47:1 | 3.09:1 | 2.47:1 | 4.12:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 4.55:1 | 7.22:1 |
3.67:1 | 2.64:1 | 3.40:1 | 2.64:1 | 4.55:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 5.41:1 | |
2.85:1 | 3.78:1 | 2.85:1 | 5.41:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 6.18:1 | ||
3.08:1 | 4.13:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 7.21:1 | |||
3.40:1* | 4.50:1 | 3.36:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | ||||
3.67:1* | 5.14:1 | 3.70:1 | 6.18:1 | 6.18:1 | ||||
4.11:1* | 5.67:1 | 4.11:1 | 7.21:1 | |||||
6.17:1 | 4.63:1 |
*RSS1370B
PTER-DIN: Монтиран към двигателя силоотводен вал за директно задвижване на хидравлична помпа.
PTER1400: Монтиран към двигателя силоотводен вал за свързване чрез фланец на хидравлична помпа.
PTER-100: Монтиран към двигателя силоотводен вал за свързване чрез фланец на хидравлична помпа.
PTR-F: Прикрепване чрез свързващ фланец при ниски и високи обороти.
PTR-FL/FH: Прикрепване чрез свързващ фланец при ниски и високи обороти.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Ниски/средни/високи обороти с DIN свързване за директно прикрепване на хидравлична помпа.
PTRD-F: Високи обороти с прикрепване чрез свързващ фланец за директно свързване на карданен вал.
PTRD-D: Високи обороти с двойно задвижване. Предно и задно DIN свързване за директно прикрепване на хидравлични помпи.
PTRD-D1: Високи обороти с двойно задвижване. Прикрепване чрез свързващ фланец отзад и DIN прикрепване отпред.
PTRD-D2: Високи обороти с двойно задвижване отзад и единично задвижване отпред. Прикрепване чрез два свързващи фланеца отзад и едно DIN прикрепване отпред.