|
D16K |
---|---|
Стандарт за емисиите |
Euro 6 |
Бр. цилиндри |
6 |
Работен обем |
16,1 дм³ |
Ход на буталото |
165 мм |
Вътрешен диаметър |
144 мм |
Съотношение на компресия |
16.0:1 |
Обороти на икономичен режим |
950–1 400 об/мин |
Мощност на спирачката, използваща отработени газове |
230 кВт (2200 об/мин) |
Ефект VEB+ |
470 кВт (2200 об/мин) |
VEB+ |
опция |
Маслени филтри |
2 пълен поток, 1 байпас |
Обем на маслото за смяна, включително масления филтър |
42 л |
Охладителна система, общ обем |
48 л |
Гориво, несъдържащо сяра (EN590, сяра макс. 10 части на хиляда)
Биодизел поколение 2 (EN15940, синтетичен дизел)
До 100 000 км или веднъж годишно с VDS4.
|
Изходен въртящ момент |
Съотношение |
---|---|---|
EPTT650 |
650 Нм* |
1.26:1 |
EPTT1000 |
1000 Нм* |
1.26:1 |
*Изходен въртящ момент при шофиране и в режим на празен ход.
Полезна мощност съгласно: EC 582/2011
D16K550 (410 кВт) |
|
---|---|
Максимална мощност при 1380 – 1700 об/мин |
550 к.с. |
Максимален въртящ момент при 900 – 1380 об/мин |
2800 Nm |
D16K650 (480 кВт) |
|
Максимална мощност при 1450 – 1700 об/мин |
650 к.с. |
Максимален въртящ момент при 950–1450 об./мин |
3150 Nm |
D16K750 (550 кВт) |
|
Максимална мощност при 1600-1800 об/мин |
750 к.с. |
Максимален въртящ момент при 950–1400 об./мин |
3550 Nm |
Тип |
Последна предавка |
Въртящ момент на двигателя (Нм) |
Одобрение на БТК (тона) |
---|---|---|---|
AT2812F |
Директна |
2800 |
60 |
ATO3112F |
Повишаваща |
3150 |
100 |
ATO3512F |
Повишаваща |
3550 |
100 |
Тип |
Мост |
Предавка |
Максимален въртящ момент (Nm) |
Максимално натоварване на основните/спомагателните мостове (тона) |
Одобрение на БТК (тона) |
---|---|---|---|---|---|
Единична редукция |
|||||
RSS1356 |
Единичен |
Хипоидна |
2400/2800 |
13 |
56/44 |
RSS1370A/B |
Единичен |
Хипоидна |
13 |
70 |
|
RTS2370A |
Тандемен |
Хипоидна |
3550 |
23 |
70 |
RTS2310 |
Тандемен |
Хипоидна |
3550 |
23 |
100 |
Редукторна главина |
|||||
RSH1370F |
Единичен |
Конично спираловидно изрязване |
3550 |
13 |
70 |
RTH2610F |
Тандемен |
Конично спираловидно изрязване |
3550 |
26 |
100 |
RTH3210 |
Тандемен |
Конично спираловидно изрязване |
3550 |
32 |
100 |
RTH3312 |
Тандемен |
Конично спираловидно изрязване |
3550 |
33 |
120 |
RTH3815 |
Тандемен |
Конично спираловидно изрязване |
3550 |
38 |
150 |
RSS1356 |
RSS1370A/B |
RTS2370A |
RTS2310A |
RSH1370F |
RTH2610F |
RTH3210G |
RTH3312B |
RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.50:1 |
2.06:1 |
2.43:1 |
2.06:1 |
3.46:1 |
3.33:1 |
3.33:1 |
3.61:1 |
4.14:1 |
2.79:1 |
2.17:1 |
2.57:1 |
2.17:1 |
3.61:1 |
3.46:1 |
3.46:1 |
3.76:1 |
4.58:1 |
3.10:1 |
2.47:1 |
2.83:1 |
2.31:1 |
3.76:1 |
3.61:1 |
3.61:1 |
4.12:1 |
5.43:1 |
3.44:1 |
2.47:1 |
3.09:1 |
2.47:1 |
4.12:1 |
3.76:1 |
3.76:1 |
4.55:1 |
7.22:1 |
3.67:1 |
2.64:1 |
3.40:1 |
2.64:1 |
4.55:1 |
3.97:1 |
3.97:1 |
5.41:1 |
|
2.85:1 |
3.78:1 |
2.85:1 |
5.41:1 |
4.12:1 |
4.12:1 |
6.18:1 |
||
3.08:1 |
4.13:1 |
3.08:1 |
4.55:1 |
4.55:1 |
7.21:1 |
|||
3.40:1* |
4.50:1 |
3.36:1 |
5.41:1 |
5.41:1 |
||||
3.67:1* |
5.14:1 |
3.70:1 |
6.18:1 |
6.18:1 |
||||
4.11:1* |
5.67:1 |
4.11:1 |
7.21:1 |
|||||
6.17:1 |
4.63:1 |
*RSS1370B
PTER-DIN: Монтиран към двигателя силоотводен вал за директно задвижване на хидравлична помпа.
PTER1400: Монтиран към двигателя силоотводен вал за свързване чрез фланец на хидравлична помпа.
PTER-100: Монтиран към двигателя силоотводен вал за свързване чрез фланец на хидравлична помпа.
PTR-F: Прикрепване чрез свързващ фланец при ниски и високи обороти.
PTR-FL/FH: Прикрепване чрез свързващ фланец при ниски и високи обороти.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Ниски/средни/високи обороти с DIN свързване за директно прикрепване на хидравлична помпа.
PTRD-F: Високи обороти с прикрепване чрез свързващ фланец за директно свързване на карданен вал.
PTRD-D: Високи обороти с двойно задвижване. Предно и задно DIN свързване за директно прикрепване на хидравлични помпи.
PTRD-D1: Високи обороти с двойно задвижване. Прикрепване чрез свързващ фланец отзад и DIN прикрепване отпред.
PTRD-D2: Високи обороти с двойно задвижване отзад и единично задвижване отпред. Прикрепване чрез два свързващи фланеца отзад и едно DIN прикрепване отпред.