VOLVO TRUCKS

Bulgaria

×

Спецификации на силовата линия за Volvo FE

  • Гама двигатели
  • I-Shift
  • Софтуерни пакети за I-Shift
  • Ръчни скоростни кутии
  • Задни мостове
  • Задни мостове – предавателни числа
  • Силоотводни валове
  • Алтернативни горива

Готовност за алтернативни горива

Всички нива на мощност за двигателя D8K са сертифицирани за синтетично дизелово гориво (HVO). Един от вариантите на D8K с 320 к.с. ще работи с чист биодизел (B100) – сертифициран за Euro 6. Той представлява перфектната опция, ако искате да спомогнете за опазване на околната среда и да се възползвате от преференциите, предлагани на вашия пазар.  

Двигатели

 

D8K

G9K320

Бр. цилиндри

6

6

Работен обем

7,7 дм3

8,9 дм3

Ход на буталото

135 мм

144,5 мм

Вътрешен диаметър

110 мм

114 мм

Съотношение на компресия

17.5:1

12:1

Обороти на икономичен режим

1 000–1 700 об/мин

1200–1700 об./мин.

Спирачен ефект на двигателната спирачка (2800 об./мин.)

120 кВт

-

Спирачен ефект на компресионната спирачка (2 800 об./мин.)

170 кВт

-

Маслени филтри

1

2

Обем на маслото за смяна, включително масления филтър

25.5 л

27,6 л

Охладителна система, общ обем

17 л

12,4 л

Интервал за смяна на маслото
До 100 000 км или веднъж на всеки две години с VDS4 и VDS4.5.

Изисквания към горивото
EN 590 (стандарт на ЕС) съдържание на сяра макс. 10 части на хиляда.

Силоотводен вал, монтиран на двигателя
Предавателно отношение 1:1, изходен въртящ момент 600 Nm при движение и в спряло положение.

Версия на биодизел
D8K320 се предлага и във версия на биодизел (B100), сертифицирана за Euro 6. За информация относно интервалите за обслужване се свържете с дилъра на Volvo.

D8K – МОЩНОСТ/ВЪРТЯЩ МОМЕНТ

D8K – МОЩНОСТ/ВЪРТЯЩ МОМЕНТ

Нетна изходна мощност съгласно: EC 582/2011

­ D8K250 (184 кВт)

 

Максимална мощност при 2 100 об/мин

250 к.с.

Максимален въртящ момент при 900–1 700 об/мин

950 Nm

D8K280 (206 кВт)

 

Максимална мощност при 2 100 об/мин

280 к.с.

Максимален въртящ момент при 950–1 700 об/мин

1050 Nm

D8K320 (235 кВт)

 

Максимална мощност при 2 100 об/мин

320 к.с.

Максимален въртящ момент при 1 050–1 600 об./мин.

1200 Nm

D8K350 (258 кВт)

 

Максимална мощност при 2 200 об/мин

350 к.с.

Максимален въртящ момент при 1 200–1 600 об/мин

1400 Nm

Volvo G9K – мощност и въртящ момент

G9K320 – МОЩНОСТ/ВЪРТЯЩ МОМЕНТ

Нетна изходна мощност съгласно: EC 582/2011

G9K320

 

Максимална мощност при 2000 – 2100 об/мин

320 к.с. (239 кВт)

Максимален въртящ момент при 1300 – 1400 об/мин

1 356 Nm

I-Shift

I-Shift е скоростна кутия от Volvo с автоматична смяна на скоростите за всички приложения. Добре позната с бързата смяна на скоростите, тя едновременно увеличава комфорта за водача и намалява разхода на гориво. Може да бъде оборудвана със силоотводен вал или авариен усилвател на сервоуправление. При някои приложения се предлага допълнителен маслен охладител на трансмисията. I-Shift се управлява чрез ръкохватка зад волана.

Софтуерни пакети за I-Shift за Volvo FE

Базов (TP-BAS)
Базовият софтуер е проектиран така, че да отговаря на повечето транспортни изисквания.

Дистрибуция и строителство (TP-DICON)
Подобряване на ефективността при по-трудни условия, например при маневриране в тесни пространства.

Икономия на гориво (TP-FUEC) Създаден за оптимизиране на шофирането с цел постигане на максимална икономия на гориво.

Софтуерни пакети за I-Shift

Функции

TP-BAS

TP-DICON

TP-FUEC

Базова стратегия за смяна на предавките

Смяна на предавките „производителност“

Базово регулиране на избора на предавки

Контрол на температурата на маслото в скоростната кутия

Подобрена стратегия за смяна на предавките

 

Контрол при потегляне

 

I-Roll

 

 

Забавяне/активиране на режима с пълна газ

 

 

Допълнителни опции

 

 

 

Подобрени PTO функции

Подобрено регулиране на избора на предавки, вкл. преминаване към по-ниска предавка

Ръчни скоростни кутии

Ръчните скоростни кутии работят с помощен серво механизъм. Късият лост за скоростите, поставен в тунела, е без вибрации, а включването на скоростите са извършва с кратко, отривисто движение. Автоматичната трансмисия се задейства с натискане на бутони. Всички скоростни кутии могат да бъдат оборудвани със силоотводен вал.

Автоматични скоростни кутии

Тип

 

Брой предавки

Максимален въртящ момент

Одобрение на БТК

D8K250

D8K280

D8K320

D8K350

AL306

Автоматични скоростни кутии

6

1300 Nm

32 тона

Ръчни скоростни кутии

Тип

 

Брой предавки

Максимален въртящ момент

Одобрение на БТК

D8K250

D8K280

D8K320

D8K350

ZTO1006

Ръчна

6

1050 Nm

32 тона

 

 

ZTO1109

Ръчна

9

1200 Nm

44 тона

Автоматични скоростни кутии

Тип

 

Брой предавки

Максимален въртящ момент

Одобрение на БТК

D8K250

D8K280

D8K320

D8K350

AL306

Автоматични скоростни кутии

6

1300 Nm

32 тона

Задни мостове

Тип

Мост

Предавка

Максимален въртящ момент

Макс. натоварване на мостовете

Одобрение на БТК

Единична редукция

 

 

 

 

 

RSS1344C

Единичен

Хипоидна

2600 Nm

13 тона

44 тона

RTS2370A

Тандемен

Хипоидна

3550 Nm

23 тона

70 тона

Редукторна главина

 

 

 

 

 

RSH1370F

Единичен

Конична предавка със спираловидни зъби

3550 Nm

13 тона

70 тона

RTH2180C

Тандемен

Хипоидна

1200 Nm

21 тона

80 тона

Задни мостове – предавателни числа

RSS1344C

RTS2370A

RSH1370F

RTH2180C

2.64:1

3.09:1

3.76:1

2.96:1

2.85:1

3.40:1

4.12:1

3.08:1

3.08:1

3.78:1

4.55:1

3.22:1

3.36:1

4.13:1

4.67:1

3.36:1

3.70:1

4.50:1

5.41:1

3.52:1

4.11:1

5.14:1

6.18:1

3.70:1

4.63:1

5.67:1

7.21:1

3.89:1

5.29:1

6.17:1

 

4.12:1

6.17:1

 

 

4.35:1

 

 

 

4.62:1

 

 

 

4.82:1

 

 

 

5.12:1

 

 

 

5.43:1

 

 

 

5.86:1

 

 

 

6.31:1

Силоотводни валове

 

Вариант на PTO

Тип

Предавателно отношение

Максимален въртящ момент (Nm)

Въртене

ZTO1006

PTR-ZF4

Фланец

1:1.699

320

Същото 

 

PTR-ZF5

Помпа

1:1.699

320

Същото

 

PTR-FH5

Фланец

1:0.963

450

Същото

 

PTR-PH4

Помпа

1:0.963

450

Същото

 

 

 

 

 

 

ZTO1109

PTR-ZF2

Фланец

1:1.903

410

Същото

 

PTR-ZF3

Помпа

1:1.903

410

Същото

 

PTR-FH1

Фланец

1:0.970

800

Обратно 

 

PTR-PH1

Помпа

1:0.970

800

Обратно 

 

PTR-FH2

Фланец

1:1.253

430

Същото

 

PTR-PH2

Помпа

1:1.253

430

Същото

 

PTR-FH5

Фланец

1:1.778

450

Същото

 

PTR-PH4

Помпа

1:1.778

450

Същото

 

PTRA-PH1*

Помпа

1:0.970

600

Обратно 

 

PTRA-PH2*

Помпа

1:1.253

430

Същото

 

 

 

 

 

 

 AT2412F

PTRD-D1D (TPTT730)

Фланец

1:1.292–1.645

730

Обратно 

 

PTRD-D1D (TPTT730)

Помпа

1:1.292–1.645

730

Същото

 

PTRD-D1D (TPTT870)

Фланец

1:1.040–1.325

870

Обратно 

 

PTRD-D1D (TPTT870)

Помпа

1:1.040–1.325

870

Същото

 

PTR-FH1

Фланец

1:0.705–0.897

1000

Обратно 

 

PTR-PH1

Помпа

1:0.705–0.897

1000

Обратно 

 

PTR-FH2

Фланец

1:0.910–1.159

430

Същото

 

PTR-PH2

Помпа

1:0.910–1.159

430

Същото

 

 

 

 

 

 

AL306

PR-HP4T

Помпа

1:1.401

400

Същото

 

PR-HP4TL

Помпа

1:1.139

400

Същото

 

PR-HP6TH

Помпа

1:1.401

600

Същото

 

PR-HP6TL

Помпа

1:1.139

600

Същото

 

 

 

 

 

 

D8K

PTER1400

Фланец

1:1.000

600**

Обратно 

 

PTER-DIN

Помпа

1:1.000

600**

Обратно

 

PTER-100

Фланец

1:1.000

600**

Обратно

*Допълнителен PTO като опция за PTR-ZF2 / ZF3
**С AT2412F, максимален въртящ момент при шофиране = 150 Nm

Приближете се до Volvo FE

Изгответе спецификациите на товарния автомобил, който е перфектен за вас. Всичко това се случва при местния дилър на Volvo Trucks.