TRUCKS

СПЕЦИФИКАЦИИ НА ШАСИТО ЗА VOLVO FE

Височини на шасито

Ниско

приблизително 880 мм

Средно

приблизително 950 мм

Високо

приблизително 1050 мм

Максимално натоварване на предния мост (тонове)

  Въздушно Параболично
Ниско 7.1/7.5/8 9
Средно 7.1/7.5/8 9
Високо 7.1/7.5/8 9

Задно окачване

Тип

Мостове

Окачване 

Натоварване на основните/спомагателните мостове

Редукция 

Спомагателни мостове, разположени зад/пред задвижващия мост 

Единичен мост 

 

 

 

 

 

RAD-L90 

4x2 

Параболични/параболични с S-ресори

13 тона

Единична/редукторна главина

 

RAD-KR 

4x2 

Въздушно 

13 тона

Единична/редукторна главина

 

Спомагателен мост 

 

 

 

 

 

RADT-KR 

6x2 

Въздушно 

19/20 тона

Единична/редукторна главина

Задно разположен спомагателен мост (фиксиран/управляван)

RADD-BR 

6x4 

Параболично 

23 тона

Единична/редукторна главина

 

Тегличи
Предлагат се тегличи за свързване на ремаркета.

Резервоари за гориво
Предлагат се резервоари за гориво, изработени от пластмаса, стомана или алуминий. Вместимостта за гориво варира от 160 до 630 литра. Предлагат се две височини на D-образните резервоари – 560 мм и 710 мм.

Резервоари за AdBlue
Пластмаса, обем 32 литра. Помпата за AdBlue е вградена в модула на резервоара за AdBlue. 

Предни мостове
Натоварването на предните мостове варира от 7,1 до 9 тона.

Задноразположени спомагателни мостове
Предлагат се в няколко конфигурации – фиксирани с единични или сдвоени колела или активно управляеми. Натоварване на мостовете: 6,7, 7,1, 7,5 или 10,5 тона.

Височини за прикачване на лафета

Задвижване Шаси Окачване Височина на рамата Височина на лафета* Гума Мин. височина на прикачване** Номинална височина при движение**
4×2              
  Средно RAD-KR 266 150 315/60R22,5" 992 1097
  Средно RAD-KR 266 185 295/80R22,5" 1103 1208
  Средно RAD-KR 266 185 315/70R22.5" 1086 1191
  Средно RAD-KR 266 185 315/80R22.5" 1114 1219
  Средно RAD-KR 266 150 295/80R22.5" 1063 1168
  Средно RAD-KR 266 150 315/70R22.5" 1049 1154

** Приблизителни височини.

Подготовка за производителя на надстройки

Допълнителен ред отвори върху рамата за производителя на надстройки
Горният ред отвори е запазен за производителя на надстройки. Всички конзоли в горния ред отвори са с отместване и раздалечителен елемент 8 милиметра. В този ред отвори не се използват нитове.

Подготовка за монтаж на кран
Основата на крана, която е върху шасито, може да бъде монтирана фабрично.

Комплект за подготовка за монтаж на кран
Основата на крана, която е върху шасито, може да бъде монтирана фабрично. Кутията за акумулаторите е преместена назад и фиксиращите пластини са монтирани зад кабината, от всяка страна на шасито. Включен е комплект за подготовка на електрическата инсталация – ELCRANE.

 

Лафети
В гамата е включен ISO лафет с L-образни профили на различна височина, което позволява значителна свобода на избора. Монтираният посредством фланец лафет е вариант с ниско тегло, тъй като не изисква допълнителна метална плоча за прикрепване. Височината на седловото прицепно устройство над шасито е от около 150 милиметра. За определени спецификации като опция се предлагат вградено смазване и индикатор на свързването с ремаркето.

Спирачки

EBS (Спирачна система с електронно управление) предлага първокласна реакция, ефективност и усещане за спиране, както и достъп до множество практични функции. Надградете спирачната система, като добавите към нея пакета EBS Medium или някоя от допълнителните опции. EBS е стандарт при всички спецификации.

EBS Medium
В допълнение на пакета EBS Standard, EBS Medium предлага следните функции:

Помощ при стартиране по наклон
Спирачките се освобождават само при наличие на достатъчен въртящ момент за задвижване на камиона напред.

ESС (Електронен контрол на стабилността)
Системата за стабилност на спирачките ги задейства поотделно за всяко колело, като по този начин осигурява стабилност за цялата композиция и противодейства на усукването, преобръщането и люлеенето на ремаркето. ESС изпълнява законодателните изисквания за електронен контрол на стабилността на автомобила и се предлага за автомобили с 2 или 3 моста.

 

Хидравличен ретардер
Хидравличен ретардер за скоростна кутия AL306. Компактният вграден хидравличен ретардер е монтиран към скоростната кутия и предлага забавяне на спирачния момент от 1490 Nm.

Харесва ли ви? Шофирайте го

Единственият начин да получите реални впечатления от динамичното ново шаси е да седнете зад волана. Ключовете са у местния дилър на Volvo Trucks.