VOLVO TRUCKS

Bulgaria

×

СПЕЦИФИКАЦИИ НА ШАСИТО ЗА VOLVO FE

  • Височини на шасито
  • Колесни бази
  • Резервоари за гориво
  • Резервоари за АdBlue
  • Предни мостове
  • Спомагателни мостове, разположени след задвижващия мост
  • Задно окачване
  • Подготовка за производителя на надстройки
  • Лафети
  • Спирачки

Височини на шасито

 

Гума

Височина (мм)

Ниско

315/60R22,5"

880

Средно

315/70R22.5"

950

Високо

315/80R22.5"

1050

Колесни бази

Колесна база (мм)

Влекач 4×2

Шаси кабина 4×2

Шаси кабина 6×2

Шаси кабина 6×4

3200

 

 

 

3500

3700

 

3850

 

 

 

3900

 

4100

 

 

4200

 

 

 

4300

 

 

4500

 

4750

 

 

5000

 

5250

 

 

5500

 

5800

 

 

6100

 

 

6450

 

 

6800

 

 

 

Резервоари за гориво
Предлагат се резервоари за гориво, изработени от пластмаса, стомана или алуминий. Вместимостта за гориво варира от 160 до 630 литра. Предлагат се две височини на D-образните резервоари – 560 милиметра и 710 милиметра.

Резервоари за AdBlue
Резервоарът за AdBlue е изработен от пластмаса и вместимостта му е 32 литра. Помпата за AdBlue е вградена в модула на резервоара. Предлага се един вариант за автомобилите с резервоар за гориво, монтиран отдясно (ADTP-R), и друг за тези, при които той е монтиран отляво (ADTP-L).

Предни мостове
Натоварването на предните мостове варира от 7,1 до 9 тона.

Задноразположени спомагателни мостове
Предлагат се в няколко конфигурации – фиксирани с единични или двойни колела или фиксиран или управляем задноразположен спомагателен мост. Натоварване на моста 6,7, 7,1, 7,5, 9,5 или 10,5 тона.

Задно окачване

Тип

Комбинации на мостовете

Тип на окачването 

Натоварване на спомагателните мостове (т) 

Тип мостове 

Спомагателни мостове, разположени след задвижващия мост 

Единичен мост 

 

 

 

 

 

RAD-L90 

4x2 

Параболични/параболични с S-ресори

13 

Единична/редукторна главина

 

RAD-KR 

4x2 

Въздушно 

13 

Единична/редукторна главина

 

Спомагателен мост 

 

 

 

 

 

RADT-KR 

6x2 

Въздушно 

19/20 

Единична/редукторна главина

Фиксиран/активно управляван 

RADD-BR 

6x4 

Параболично 

23

Единична/редукторна главина

 

Подготовка за производителя на надстройки

Допълнителен ред отвори върху рамата за производителя на надстройки
Горният ред отвори е запазен за производителя на надстройки. Всички конзоли в горния ред отвори са с отместване и раздалечителен елемент 8 милиметра. В този ред отвори не се използват нитове.

Подготовка за монтаж на кран
Основата на крана, която е върху шасито, може да бъде монтирана фабрично.

Комплект за подготовка за монтаж на кран
Основата на крана, която е върху шасито, може да бъде монтирана фабрично. Кутията за акумулаторите е преместена назад и фиксиращите пластини са монтирани зад кабината, от всяка страна на шасито. Включен е комплект за подготовка на електрическата инсталация – ELCRANE.

Лафети
В гамата е включен ISO лафет с L-образни профили на различна височина, което позволява значителна свобода на избора. Монтираният посредством фланец лафет е вариант с ниско тегло, тъй като не изисква допълнителна метална плоча за прикрепване. Височината на седловото прицепно устройство над шасито е от около 150 милиметра. За определени спецификации като опция се предлагат вградено смазване и индикатор на свързването с ремаркето.

Спирачки

Отпред и отзад Volvo FЕ има пневматични спирачки с вентилирани дискове. Антиблокиращата дискова спирачна система с електронно управление (EBS) осигурява по-бърза и по-безопасна реакция при спиране и по-малко износване на спирачките. Системата включва функции като ABS, блокиране на диференциала и смесване на спирачното действие. При смесване на спирачното действие системата използва различните спирачки на автомобила с цел по-еднородното им прилагане и по-малко износване на колесните спирачки и гумите. Разширеният пакет EBS съдържа функция за улесняване на потеглянето по наклон. Спирачните дискове се предлагат в различни размери в зависимост от приложението.

ESС (електронен контрол на стабилността)
ESC (ESC-BAS1) спомага за поддържане на стабилността на посоката (контрол на вертикалната ос) при трудни условия, а също и за предотвратяване на преобръщането.

Хидравличен ретардер за скоростни кутии AL306
Компактният вграден хидравличен ретардер (варианти RET-HYDR и RET-TPT) е монтиран към скоростната кутия.

Максималното закъснение на спирачния момент е 1 490 Nm между 800 и 1 900 об/мин.

Харесва ли ви? Шофирайте го

Единственият начин да получите реални впечатления от динамичното ново шаси е да седнете зад волана. Ключовете са у местния дилър на Volvo Trucks.