|
Гума |
Височина (мм) |
---|---|---|
Ниско |
315/60R22,5" |
880 |
Средно |
315/70R22.5" |
950 |
Високо |
315/80R22.5" |
1050 |
Колесна база (мм) |
Влекач 4×2 |
Шаси кабина 4×2 |
Шаси кабина 6×2 |
Шаси кабина 6×4 |
---|---|---|---|---|
3200 |
|
|
|
● |
3500 |
● |
● |
● |
● |
3700 |
● |
● |
● |
|
3850 |
|
|
|
● |
3900 |
● |
● |
● |
|
4100 |
|
● |
● |
|
4200 |
|
|
|
● |
4300 |
|
● |
● |
|
4500 |
|
● |
● |
● |
4750 |
|
● |
● |
|
5000 |
|
● |
● |
● |
5250 |
|
● |
● |
|
5500 |
|
● |
● |
● |
5800 |
|
● |
● |
|
6100 |
|
● |
● |
|
6450 |
|
● |
● |
|
6800 |
|
● |
|
|
Резервоари за гориво
Предлагат се резервоари за гориво, изработени от пластмаса, стомана или алуминий. Вместимостта за гориво варира от 160 до 630 литра. Предлагат се две височини на D-образните резервоари – 560 милиметра и 710 милиметра.
Резервоари за AdBlue
Резервоарът за AdBlue е изработен от пластмаса и вместимостта му е 32 литра. Помпата за AdBlue е вградена в модула на резервоара. Предлага се един вариант за автомобилите с резервоар за гориво, монтиран отдясно (ADTP-R), и друг за тези, при които той е монтиран отляво (ADTP-L).
Предни мостове
Натоварването на предните мостове варира от 7,1 до 9 тона.
Задноразположени спомагателни мостове
Предлагат се в няколко конфигурации – фиксирани с единични или двойни колела или фиксиран или управляем задноразположен спомагателен мост. Натоварване на моста 6,7, 7,1, 7,5, 9,5 или 10,5 тона.
Тип |
Комбинации на мостовете |
Тип на окачването |
Натоварване на спомагателните мостове (т) |
Тип мостове |
Спомагателни мостове, разположени след задвижващия мост |
---|---|---|---|---|---|
Единичен мост |
|
|
|
|
|
RAD-L90 |
4x2 |
Параболични/параболични с S-ресори |
13 |
Единична/редукторна главина |
|
RAD-KR |
4x2 |
Въздушно |
13 |
Единична/редукторна главина |
|
Спомагателен мост |
|
|
|
|
|
RADT-KR |
6x2 |
Въздушно |
19/20 |
Единична/редукторна главина |
Фиксиран/активно управляван |
RADD-BR |
6x4 |
Параболично |
23 |
Единична/редукторна главина |
|
Допълнителен ред отвори върху рамата за производителя на надстройки
Горният ред отвори е запазен за производителя на надстройки. Всички конзоли в горния ред отвори са с отместване и раздалечителен елемент 8 милиметра. В този ред отвори не се използват нитове.
Подготовка за монтаж на кран
Основата на крана, която е върху шасито, може да бъде монтирана фабрично.
Комплект за подготовка за монтаж на кран
Основата на крана, която е върху шасито, може да бъде монтирана фабрично. Кутията за акумулаторите е преместена назад и фиксиращите пластини са монтирани зад кабината, от всяка страна на шасито. Включен е комплект за подготовка на електрическата инсталация – ELCRANE.
Лафети
В гамата е включен ISO лафет с L-образни профили на различна височина, което позволява значителна свобода на избора. Монтираният посредством фланец лафет е вариант с ниско тегло, тъй като не изисква допълнителна метална плоча за прикрепване. Височината на седловото прицепно устройство над шасито е от около 150 милиметра. За определени спецификации като опция се предлагат вградено смазване и индикатор на свързването с ремаркето.
Отпред и отзад Volvo FЕ има пневматични спирачки с вентилирани дискове. Антиблокиращата дискова спирачна система с електронно управление (EBS) осигурява по-бърза и по-безопасна реакция при спиране и по-малко износване на спирачките. Системата включва функции като ABS, блокиране на диференциала и смесване на спирачното действие. При смесване на спирачното действие системата използва различните спирачки на автомобила с цел по-еднородното им прилагане и по-малко износване на колесните спирачки и гумите. Разширеният пакет EBS съдържа функция за улесняване на потеглянето по наклон. Спирачните дискове се предлагат в различни размери в зависимост от приложението.
ESС (електронен контрол на стабилността)
ESC (ESC-BAS1) спомага за поддържане на стабилността на посоката (контрол на вертикалната ос) при трудни условия, а също и за предотвратяване на преобръщането.
Хидравличен ретардер за скоростни кутии AL306
Компактният вграден хидравличен ретардер (варианти RET-HYDR и RET-TPT) е монтиран към скоростната кутия.
Максималното закъснение на спирачния момент е 1 490 Nm между 800 и 1 900 об/мин.