ПОЗИЦИЯТА ПРЕДЛАГА:
• Изучаване на стандартите за обслужване на клиентите oт програмата за работа с клиенти на Volvo (7 Customer Commitments).
• Изучаване на процесите и процедурите за организация на работа в сервиза и резервните части (Workshop and Parts Processes).
• Изучаване на портфолиото от сервизни договори за Volvo и Renault товарни автомобили, както и добавената стойност за клиентите.
• Калкулиране и регистриране на сервизни договори за ремонт и поддръжка (включително и за BEV).
• Участие и координиране на дейностите на сервизната мрежа според типовете сервизни договори и техния статус.
• Изучаване на услугите и опциите включени в различните сервизни договори.
• Участие в анализа и финасовите показатели на активните или изтекли сервизни договори.
• Работа с база данни клиенти и автомобили.
• Анализиране на данни (включително телеметрични) и изпращане на сервизни нотификации за предстоящи обслужвания или ремонти на клиенти ползващи товарни автомобили Volvo и Renault.
ПОЗИЦИЯТА ИЗИСКВА:
• Желание за учене, самостоятелност и готовност за поемане на отговорност
• Работно ниво на технически английски език
• Основни познания за технологията на автомобилите
• Успешно завършен 1-ви курс във висше учебно заведение и продължаване на обучението
КАК ДА КАНДИДАТСТВАМ?
Сканирай QR-кода, попълни формата и ще се свържем с теб, за да уточним удобно време за среща: