ПОЗИЦИЯТА ПРЕДЛАГА:
• Изучаване на системата за управление на работата в сервиза Global Dealer System - GDS
• Запозване и използване на основната програма за работа в сервиза
IMPACT
• Изучаване на стандартите за обслужване на клиентите oт програмата за оригинално обслужване на Volvo (7 Customer Commitments)
• Участие в планирането на работата в сервиза, оформянето на сервизни поръчки, гаранционни претенции, графици за обслужване
• Участие в комуникацията с механиците и специалистите за резервни части
• Участие в проследяването на удовлетвореността на клиентите от извършените ремонти
• Включване в комуникацията с вътрешни и външни клиенти
• Изучаване на процесите и процедурите за организация на работа в сервиза и резервните части (Workshop and Parts Processes)
ПОЗИЦИЯТА ИЗИСКВА:
• Желание за учене, самостоятелност и готовност за поемане на отговорност
• Работно ниво на технически английски език
• Основни познания за технологията на автомобилите
• Успешно завършен 1-ви курс във висше учебно заведение и продължаване на обучението
КАК ДА КАНДИДАТСТВАМ?
Сканирай QR-кода, попълни формата и ще се свържем с теб, за да уточним удобно време за среща