Тест в реално време на пътния просвет на Volvo FMX

Видеоклип The Technician

По-голям пътен просвет при

По-голям пътен просвет

Пружини. Въздушни амортисьори. Стабилизатори. Те по традиция се намират под моста, на огневата линия на скалите и камъните. Отсега нататък вече няма да е така. Нашите инженери обърнаха въздушното окачване наопаки и го поставиха върху двигателния мост. Резултатът? Получавате пътния просвет на ресорното окачване, съчетан с комфорта и ефективността на въздушното.

Къс заден надвес на Volvo FMX

По-къс надвес

При новата конструкция на окачването зад задния мост не остава нищо, което да пречи на разтоварването. Така че сега можете да разтоварвате директно в асфалтополагач.  

Въздушното окачване означава по-малко вибрации и комфортно пътуване

По-добра тяга, по-малко вибрации

Оптимизираният натиск на задния мост върху всеки мост означава по-добра тяга. Можете да я подобрите още чрез ръчно регулиране на разпределението на натоварването на мостовете. Освен това въздушното окачване предава по-малко вибрации към товарния автомобил. В резултат, комфортът и по-високата средна скорост увеличават производителността ви (увеличение с 5­–10 км/ч при нашите тестове). А намаляването на повредите, причинени от вибрации, означава по-висок максимален пробег.

Стабилизиращите щанги в центъра на спомагателния мост подобряват стабилността

Стабилизиращи щанги в центъра на спомагателния мост.

Подобрените стабилизиращи щанги играят важна роля при новото въздушно окачване. Обърнати наобратно и разположени централно между мостовете, сега те предават силите от пътя и ремаркето към най-здравата част от рамата, за да подобрят стабилността срещу люлеене. 

Volvo FMX с GRAS-G2 е перфектен за използване като самосвал и асфалтополагач

Пневматично окачване

Въздушното окачване осигурява изключителен комфорт при шофиране и дава възможност за променяне на пътния просвет. Нито една част на окачването не е извън габаритите на задната гума (с гуми 315/80R22.5). Това улеснява приспособяването на шасито за приложения, като асфалтополагачи или самосвали.

Задното въздушно окачване GRAS-G2 се предлага в гамата

В гамата

Задното въздушно окачване GRAS-G2 се предлага в гамата: 4×2, 4×4, 6×2, 6×4, 6×6, 8×2, 8×4, 8×6, 10×4 и 10×6. Това включва и тридемната конфигурация, която е проектирана за работа с брутно тегло от 36 тона на трите моста и още 10 тона на предната част.

Свържете се с местен дилър

Движете се с него

Направете тестово шофиране на Volvo FMX със задно въздушно окачване и ще усетите разликата. Незабавно. Ключовете са у местния дилър на Volvo Trucks.

Свържете се с местен дилър