Повдигане на тандемния мост

Шасито за строителството

Задното въздушно окачване намалява вибрациите, като постига революция в комфорта при шофиране и намалява износването на товарния автомобил. Автоматичният контрол на сцеплението (ATC) ви осигурява сцепление на всички движещи се колела, когато ви е необходимо, а когато не е, подобрява маневреността и горивната ефективност.

Разполагате и с възможност за повдигане на тандемния мост, което ви осигурява сцеплението и товароносимостта на задвижването с тандемен мост, както и управляемостта и ефективността на единичен задвижващ мост. А ако трябва да поемате най-тежките задачи, вашият Volvo FМХ може да бъде фабрично оборудван с пет моста, което ви спестява време и разходи за надстройката.

Вижте всички характеристики на Volvo FMX

Универсалната конфигурация на шасито

Конфигурация на шасито на влекача Volvo FMX

Шаси на влекача

1. Акумулаторна кутия (BBOX-L)
С още 300 милиметра по-напред от предишния дизайн, като предлага допълнително 100–120 литра вместимост за гориво.

2. Акумулаторна кутия (BBOX-EF)
Опционално поставяне отзад между гредите на шасито.

3. Резервоар за АdBlue
Върху рамата, зад кабината, може да бъде монтиран 50-литров резервоар, което осигурява по-голяма вместимост за гориво (ADTP-BC).

4. Модулатор за получаване на въздух
Поставянето между рамите на шаситата създава повече пространство за оборудването, монтирано на шасито, като резервоари за гориво. Опционално поставяне отзад между гредите на шасито.

Скицирана конфигурация на шасито

Шаси кабина

1. Свободно пространство на рамата
Окомплектовката на шасито може да се премести назад, за да се освободи пространство за основа на кран или за друго оборудване. (FAA10 – приблиз. 500 милиметра; FAA20 – приблиз. 600 милиметра).

2. Допълнителен ред отвори върху рамата за монтиране на надстройки
Горният ред отвори е предназначен за производителя на надстройки. Всички конзоли са с отместване и раздалечителен елемент 8 милиметра. Не са използвани нитове.

3. Подготовка за монтаж на кран
Основата на крана може да се монтира фабрично върху шасито.

4. Задно въздушно окачване и къс заден край
Проектираният наново и монтиран отпред стабилизатор може да намали задния надвес – това е предимство при работа в строителството, оборудването за асфалт и приложенията със сменяеми каросерии.

Свържете се с местен дилър

Направете едно кръгче

Единственият начин да получите реални впечатления от шасито на Volvo FMX е да го изпробвате в действие. Ключовете са у местния дилър на Volvo Trucks.

Свържете се с местен дилър