Кривата на въртящия момент от дизеловия двигател

Погледнете кривите ни.

Отличен въртящ момент при ниски обороти. Изключително широк диапазон на максималния въртящ момент. И пиков въртящ момент, който припокрива пиковата мощност в средния диапазон на оборотите. Сравнете нашите криви на въртящия момент и ще видите разликата. Качете се в кабината и ще я усетите – невероятно ускоряване, несравнима теглителна мощност и горивно ефективен ход при висока скорост, който доставя удоволствие. 

Горивната ефективност добавя пари в джоба, а освен това допринася за устойчивостта

Вградена ефективност – и грижа за околната среда

Повишено съотношение на компресия за двигатели с 420 и 460 к.с. Нов оптимизиран турбокомпресор за двигатели с 500 и 540 к.с. Впръскване на гориво „комън рейл” за всички двигатели и фино настроен софтуер, за да се осигури най-добър контрол на двигателите: плюс по-малко вътрешно триене. Всичко с цел да се оптимизира горивната ефективност и да се подобри въртящият момент от двигателя и реакцията при ниски обороти. Това създава разлика в счетоводния ви баланс. И по отношение на околната среда.

Моторната спирачка VEB+ с уникалната си конструкция на разпределителния вал

Моторна спирачка от Volvo – VEB+

Нашата патентована моторна спирачка VEB+ използва разпределителен вал с уникална конструкция, за да погълне до 375 кВт (510 к.с.) при D13 и до 470 кВт (639 к.с.) при D16. Тъй като е комбинирана с трансмисионната система I-Shift и с интелигентния круиз контрол, можете да поддържате висока средна скорост без влошаване на безопасността или на икономията на гориво.

По-чисти, по-екологични двигатели

С нашите двигатели Euro 6 направихме друг скок към по-чист транспорт и намаляване на влиянието върху околната среда. Можете да почувствате подобренията във въртящия момент и горивната ефективност. Освен това сме намалили наполовина емисиите на твърди частици, а тези на азотни оксиди – с почти 80% спрямо Euro 5.

Нашето решение за Euro 6: общ преглед

Как работи нашето решение за Euro 6

1. Двигател 
Новите компоненти на двигателя подобряват потока на газа и гарантират, че отработените газове достигат до системата за последваща обработка при оптимална температура.

2. Седми разпръсквач
(не е необходим при двигател D13K420)
За управление на топлината на DOC се използва специален дизелов разпръсквач, който осигурява ефективността на DPF и добрата функционалност на SCR.

3. Дизелов катализатор за окисляване (DOC)
DOC произвежда NO2, необходим за ефективното изгаряне на частиците от филтъра за твърди частици. Когато е студено, той осигурява и топлината, необходима за регенерирането.

4. Филтър за дизелови частици (DPF)
Филтърът събира и съхранява твърдите частици (PM) до изгарянето им по време на регенерацията. Тя се извършва автоматично – не е необходимо да предприемате някакво действие.

5. Селективна каталитична редукция (SCR)
В смесителната зона отработените газове се напръскват с AdBlue. Когато азотните оксиди (NO2) достигнат до каталитичния преобразувател, те се превръщат в безвреден газообразен азот и вода.

6. Катализатор на отделянето на амоняка (ASC)
Последната стъпка преди ауспуха, при която оставащият амоняк (NH3), ако има такъв, се отстранява.

Volvo FH с осем различни мощности

Изберете мощността си

Направете избор между осем различни мощности. Има четири 13-литрови (D13) и четири 16-литрови (D16) опции.

Свържете се с местен дилър

Повече мощност. По-малко гориво

Изпробвайте мощността и ефективността на нашата гама двигатели при местния дилър на Volvo Trucks.

Свържете се с местен дилър