Рентгенова снимка на въздушното окачване GRAS-G2

По-голям пътен просвет

Пружини. Въздушни амортисьори. Стабилизатори. Те по традиция се намират под моста, на огневата линия на скалите и камъните. Отсега нататък вече няма да е така. Нашите инженери обърнаха въздушното окачване наопаки и го поставиха върху двигателния мост. Резултатът? Получавате пътния просвет на ресорното окачване, съчетан с комфорта и ефективността на въздушното.

Volvo FH16 с натоварено ремарке в кариерата за чакъл

По-добра тяга, по-висока средна скорост

Оптимизираният натиск на задния мост върху всеки мост означава по-добра тяга. Можете освен това да регулирате разпределението на натоварването на мостовете за още по-добра тяга. Въздушното окачване намалява и количеството на вибрациите в товарния автомобил, като ви осигурява по-удобно пътуване, по-висока средна скорост и повишена производителност. Намаляването на повредите, причинени от вибрации, увеличава и максималния ви пробег.

Снимка отблизо на стабилизатора на окачването GRAS-G2

Стабилизиращи щанги в центъра на спомагателния мост.

Подобрените стабилизиращи щанги играят важна роля при новото въздушно окачване. Обърнати наопъки и разположени централно между мостовете, те предават силите от пътя и ремаркето към най-здравата част от рамата, за да подобрят стабилността срещу люлеене.

Снимка отблизо на въздушните възглавници на окачването GRAS-G2

Въздушни възглавници, монтирани на моста

Новата позиция над моста означава, че въздушните възглавници са защитени и пътният просвет е увеличен.

Снимка отблизо на окачването GRAS-G2 на кален път

Защитени спирачки

Няма части на спирачната система, които да попадат зад задния мост, така че вашият товарен автомобил може да се справи с почти всяко препятствие.

В гамата

Въздушното окачване GRAS-G2 се предлага при конфигурации на мостовете 4×2, 6×4 и 8×4.

Въздушно окачване GRAS-G2

Тип Мостове Натоварване на основните/спомагателните мостове Редукция Задно/предно разположени спомагателни мостове
Единичен        
RAD-G2 4x2 13 тона Единична/редукторна главина  
Тандемен        
RADD-G2 6x4/8X4 21/23/26 т Единична/редукторна главина  
Тридемни конфигурации        
RADDT-G2 8x4/10x4 27/33/36 т Единична/редукторна главина Спомагателен мост, разположен зад задвижващия мост (управляем)
Свържете се с местен дилър

Движете се с него

Направете тестово шофиране на Volvo FН с въздушно окачване GRAS-G2 и ще усетите разликата. Незабавно. Ключовете са у местния дилър на Volvo Trucks.

Свържете се с местен дилър