Спецификации на силовата линия за Volvo FЕ

  • Гама двигатели
  • I-Shift
  • Софтуерни пакети за I-Shift
  • Ръчни скоростни кутии
  • Задни мостове
  • Задни мостове - предавателни числа
  • РТО механизми
  • Алтернативни горива

Готовност за алтернативни горива

Всички нива на мощност за двигателя D8K са сертифицирани за синтетично дизелово гориво (HVO). Един от вариантите на D8K с 320 к.с. ще работи с чист биодизел (B100) – сертифициран за Euro 6. Той представлява перфектната опция, ако искате да спомогнете за опазване на околната среда и да се възползвате от преференциите, предлагани на вашия пазар.  

Двигатели

  D8K
Бр. цилиндри 6
Работен обем 7,7 куб дм
Ход на буталото 135 мм
Вътрешен диаметър 110 мм
Съотношение на компресия 17.5:1
Обороти на икономичен режим 1 000–1 700 об/мин
Спирачен ефект на двигателната спирачка (2800 об./мин.) 120 kW
Спирачен ефект на компресионната спирачка (2 800 об./мин.) 170 кВт
Маслени филтри 1
Обем на маслото за смяна, включително масления филтър 25.5 л
Охладителна система, общ обем 17 л

Интервал за смяна на маслото
До 100 000 километра или веднъж годишно (Превози на дълги разстояния): 75 000 километра или веднъж годишно (Дистрибуция) чрез VDS4.

Изисквания към горивото
EN 590 (стандарт на ЕС) сяра, макс. 10 части на хиляда.

РТО механизъм, монтиран на двигателя
Отношение 1:1, изходен въртящ момент 600 Нм при шофиране и в спряло положение.

Версия на биодизел
D8K320 се предлага и във вариант за биодизел (B100), сертифициран за Euro 6. За информация относно интервалите за обслужване, моля, свържете се с дилъра на Volvo.

 

D8K – мощност/въртящ момент

D8K – мощност/въртящ момент

Нетна изходна мощност съгласно: EC 582/2011

  D8K250 (184 кВт)  
  Максимална мощност при 2 100 об/мин 250 к.с.
  Максимален въртящ момент при 900–1 700 об/мин 950 Нм
  D8K280 (206 кВт)  
  Максимална мощност при 2 100 об/мин 280 к.с.
  Максимален въртящ момент при 950–1 700 об/мин 1050 Нм
  D8K320 (235 кВт)  
  Максимална мощност при 2 100 об/мин 320 к.с.
  Максимален въртящ момент при 1 050–1 600 об./мин. 1200 Нм

I-Shift

I-Shift е скоростна кутия от Volvo с автоматична смяна на скоростите за всички приложения. Добре позната с бързата смяна на скоростите, тя едновременно увеличава комфорта за водача и намалява разхода на гориво. Може да бъде оборудвана с РТО механизъм или авариен усилвател на сервоуправление. При някои приложения се предлага допълнителен маслен охладител на трансмисията. I-Shift се управлява чрез ръкохватка зад волана.

Софтуерни пакети за I-Shift за Volvo FE

Базов (TP-BAS)
Базовият софтуер е проектиран така, че да отговаря на повечето транспортни изисквания.

Дистрибуция и строителство (TP-DICON)
Подобряване на ефективността при условия, съпътствани с повече предизвикателства, например при маневриране с тесни пространства.

Икономия на гориво (TP-FUEC) Проектиран за оптимизиране на шофирането с цел най-добра икономия на гориво.

Софтуерни пакети за I-Shift

Функции TP-BAS TP-DICON TP-FUEC
Базова стратегия за смяна на предавките
Смяна на предавките „производителност“
Базово регулиране на избора на предавки
Контрол на температурата на маслото в скоростната кутия
Подобрена стратегия за смяна на предавките  
Контрол при потегляне  
I-Roll    
Забавяне/активиране на режима с пълна газ    
Допълнителни опции      
Подобрени PTO функции
Подобрено регулиране на избора на предавки, вкл. преминаване към по-ниска предавка

Ръчни скоростни кутии

Ръчните скоростни кутии работят с помощен серво механизъм. Късият лост за скоростите, поставен в тунела, е без вибрации, а включването на скоростите са извършва с кратко, отривисто движение. Автоматичната трансмисия се задейства с натискане на бутони. Всички скоростни кутии могат да бъдат оборудвани с РТО механизъм.

Автоматизирани скоростни кутии

Тип   Брой предавки Максимален въртящ момент Одобрение на БТК D8K250 D8K280 D8K320
AT2412E I-Shift 12 2400 Нм 44 тона

Ръчни скоростни кутии

Тип   Брой предавки Максимален въртящ момент Одобрение на БТК D8K250 D8K280 D8K320
ZTO1006 Ръчна 6 1050 Нм 32 тона  
ZTO1109 Ръчна 9 1200 Нм 44 тона

Автоматични скоростни кутии

Тип   Брой предавки Максимален въртящ момент Одобрение на БТК D8K250 D8K280 D8K320
AL306 Автоматични скоростни кутии 6 1300 Нм 32 тона

Задни мостове

Тип Мост Предавка Максимален въртящ момент Макс. натоварване на мостовете Одобрение на БТК
Единична редукция          
RSS1344C Единичен Хипоидна 2600 Nm 13 тона 44 тона
RTS2370A Тандемен Хипоидна 3550 Nm 23 тона 70 тона
Редукторна главина          
RSH1370F Единичен Конична предавка със спираловидни зъби 3550 Nm 13 тона 70 тона
RTH2180C Тандемен Хипоидна 1200 Нм 21 тона 80 тона

Задни мостове - предавателни числа

RSS1344C RTS2370A RSH1370F RTH2180C
2.64:1 3.09:1 3.76:1 2.96:1
2.85:1 3.40:1 4.12:1 3.08:1
3.08:1 3.78:1 4.55:1 3.22:1
3.36:1 4.13:1 4.67:1 3.36:1
3.70:1 4.50:1 5.41:1 3.52:1
4.11:1 5.14:1 6.18:1 3.70:1
4.63:1 5.67:1 7.21:1 3.89:1
5.29:1 6.17:1   4.12:1
6.17:1     4.35:1
      4.62:1
      4.82:1
      5.12:1
      5.43:1
      5.86:1
      6.31:1

РТО механизми

  Вариант на PTO Тип Отношение на скоростите Максимален въртящ момент (Nm) Въртене
ZTO1006 PTR-ZF4 Фланец 1:1.699 320 Същото 
  PTR-ZF5 Помпа 1:1.699 320 Същото
  PTR-FH5 Фланец 1:0.963 450 Същото
  PTR-PH4 Помпа 1:0.963 450 Същото
           
ZTO1109 PTR-ZF2 Фланец 1:1.903 410 Същото
  PTR-ZF3 Помпа 1:1.903 410 Същото
  PTR-FH1 Фланец 1:0.970 800 Обратно 
  PTR-PH1 Помпа 1:0.970 800 Обратно 
  PTR-FH2 Фланец 1:1.253 430 Същото
  PTR-PH2 Помпа 1:1.253 430 Същото
  PTR-FH5 Фланец 1:1.778 450 Същото
  PTR-PH4 Помпа 1:1.778 450 Същото
  PTRA-PH1* Помпа 1:0.970 600 Обратно 
  PTRA-PH2* Помпа 1:1.253 430 Същото
           
 AT2412E PTRD-D1D (TPTT730) Фланец 1:1.292–1.645 730 Обратно 
  PTRD-D1D (TPTT730) Помпа 1:1.292–1.645 730 Същото
  PTRD-D1D (TPTT870) Фланец 1:1.040–1.325 870 Обратно 
  PTRD-D1D (TPTT870) Помпа 1:1.040–1.325 870 Същото
  PTR-FH1 Фланец 1:0.705–0.897 1000 Обратно 
  PTR-PH1 Помпа 1:0.705–0.897 1000 Обратно 
  PTR-FH2 Фланец 1:0.910–1.159 430 Същото
  PTR-PH2 Помпа 1:0.910–1.159 430 Същото
           
AL306 PR-HP4T Помпа 1:1.401 400 Същото
  PR-HP4TL Помпа 1:1.139 400 Същото
  PR-HP6TH Помпа 1:1.401 600 Същото
  PR-HP6TL Помпа 1:1.139 600 Същото
           
D8K PTER1400 Фланец 1:1.000 600** Обратно 
  PTER-DIN Помпа 1:1.000 600** Обратно
  PTER-100 Фланец 1:1.000 600** Обратно
*Допълнителен PTO като опция за PTR-ZF2 / ZF3
**С AT2412E, максимален въртящ момент при шофиране = 150 Нм

Изтегляне

Спецификации на силовата линия

Изтегляне на всички спецификации на силовата линия във формат PDF.

Изтегляне(PDF, 3.1 MB)
Свържете се с местен дилър

Приближете се до Volvo FЕ

Изгответе спецификациите на товарния автомобил, който е перфектен за вас. Всичко това се случва при местния дилър на Volvo Trucks.

Свържете се с местен дилър