Спецификации на шасито за Volvo FЕ

  • Височини на шасито
  • Колесни бази
  • Резервоари за гориво
  • Резервоари за АdBlue
  • Предни мостове
  • Спомагателни мостове, разположени след задвижващия мост
  • Задно окачване
  • Подготовка за производителя на надстройки
  • Лафети
  • Спирачки

Височини на шасито

  Гума Височина (мм)
Ниско 315/60R22,5" 880
Средно 315/70R22.5" 950
Високо 315/80R22.5" 1050

Колесни бази

Колесна база (мм) Влекач 4×2 Шаси кабина 4×2 Шаси кабина 6×2 Шаси кабина 6×4
3200      
3500
3700  
3850      
3900  
4100    
4200      
4300    
4500  
4750    
5000  
5250    
5500  
5800    
6100    
6450    
6800      

Резервоари за гориво
Предлагат се резервоари за гориво, изработени от пластмаса, стомана или алуминий. Вместимостта за гориво варира от 160 до 630 литра. Предлагат се две височини на D-образните резервоари – 560 милиметра и 710 милиметра.

Резервоари за АdBlue
Резервоарът за AdBlue е от пластмаса и обемът му е 32 литра. Помпата за AdBlue е вградена в модула на резервоара. Предлага се един вариант за автомобилите с резервоар за гориво, монтиран отдясно (ADTP-R), и друг за тези, при които той е монтиран отляво (ADTP-L).

Предни мостове
Натоварването на предните мостове варира от 7,1 до 8 тона.

Спомагателни мостове, разположени след задвижващия мост
Предлагат се в няколко конфигурации – фиксирани с единични или сдвоени колела, с фиксиран или управляем мост, разположен след задвижващия мост. Натоварване на моста 6,7, 7,1, 7,5, 9,5 или 10,5 тона.

Задно окачване

Тип Комбинации на мостовете Тип на окачването  Натоварване на спомагателните мостове (т)  Тип мостове  Спомагателни мостове, разположени след задвижващия мост 
Единичен мост           
RAD-L90  4x2  Параболични/параболични с S-ресори 13  Единична/редукторна главина  
RAD-KR  4x2  Въздушно  13  Единична/редукторна главина  
Спомагателен мост           
RADT-KR  6x2  Въздушно  19/20  Единична/редукторна главина Фиксиран/активно управляван 
RADD-BR  6x4  Параболично  21  Единична/редукторна главина  

Подготовка за производителя на надстройки

Допълнителен ред отвори върху рамата за производителя на надстройки
Горният ред отвори е предназначен за производителя на надстройки. Всички конзоли в горния ред отвори са с отместване и раздалечителен елемент 8 милиметра. В горния ред отвори не се използват нитове.

Подготовка за монтаж на кран
Основата на крана, която е върху шасито, може да бъде монтирана фабрично.

Комплект за подготовка за монтаж на кран
Основата на крана, която е върху шасито, може да бъде монтирана фабрично. Кутията за акумулаторите е преместена назад и фиксиращите пластини са монтирани зад кабината, от всяка страна на шасито. Включен е комплект за подготовка на електрическата инсталация – ELCRANE.

Лафети
В гамата е включен стандартен по ISO лафет с L-образни профили на различна височина, което позволява значителна свобода на избора. Монтираният посредством фланец лафет е вариант с ниско тегло, тъй като не изисква допълнителна метална плоча за прикрепване. Височината на седловото прицепно устройство над шасито е от около 150 милиметра. За определени спецификации като опция се предлагат вградено смазване и индикатор на свързването с ремаркето.

Спирачки

Отпред и отзад Volvo FЕ има пневматични спирачки с вентилирани дискове. Антиблокиращата дискова спирачна система с електронно управление (EBS) осигурява по-бърза и по-безопасна реакция при спиране и по-малко износване на спирачките. Системата включва функции като ABS, блокиране на диференциала и смесване на спирачното действие. При смесване на спирачното действие системата използва различните спирачки на автомобила с цел по-еднородното им прилагане и по-малко износване на колесните спирачки и гумите. Разширеният пакет EBS съдържа функция за улесняване на потеглянето по наклон. Спирачните дискове се предлагат в различни размери в зависимост от приложението.

ESP (Електронна програма за стабилност)
ESP (ESP-BAS1) спомага за поддържане на стабилността на посоката (контрол на вертикалната ос) при трудни условия, а също и за предотвратяване на преобръщането.

Хидравличен ретардер за скоростни кутии AL306
Компактният вграден хидравличен ретардер (варианти RET-HYDR и RET-TPT) е монтиран към скоростната кутия.

Максималното закъснение на спирачния момент е 1 490 Нм между 800 и 1 900 об/мин.

Изтегляне

Спецификации на шаситата

Изтегляне на пълните спецификации на шасито като PDF файл.

Изтегляне(PDF, 2.9 MB)
Свържете се с местен дилър

Харесва ли ви? Шофирайте го

Единственият начин да получите реални впечатления от динамичното ново шаси е да седнете зад волана. Ключовете са у местния дилър на Volvo Trucks.

Свържете се с местен дилър