Двигателите D5K и D8K са готови за алтернативни горива

Готовност за алтернативни горива

Всички нива на мощност за двигателите D5K и D8K са сертифицирани за синтетично дизелово гориво (HVO). Един от вариантите на D8K с 320 к.с. ще работи с чист биодизел (B100) – сертифициран за Euro 6. Той представлява перфектната опция, ако искате да спомогнете за опазване на околната среда и да се възползвате от преференциите, предлагани на вашия пазар.

Работата на двигателя на Volvo FЕ се характеризира с широка и плоска крива на въртящия момент

Погледнете кривите ни.

По-широка и по-плоска крива на въртящия момент. По-добра реакция при ниски обороти. А максималният въртящ момент е 1 200 Нм. Сравнете кривите на въртящия момент с тези на конкуренцията и ще видите разликата. Качете се в кабината и ще я усетите – невероятно ускорение, отлично управление при ниски скорости и първокласна теглителна мощност.

РТО за вашето оборудване за обработка на товари

РТО механизми

Осигурете мощност за оборудването за обработка на товари. РТО механизмите прехвърлят мощност от двигателя към отделно допълнително оборудване, като кран или бетон-миксер. Volvo FE предлага разнообразие от РТО механизми, които могат да бъдат адаптирани за вашите потребности.

Вижте спецификациите на нашите РТО механизми

По-чисти, по-екологични двигатели

Нашите двигатели Euro 6 представляват огромен скок към по-чист транспорт и намаляване на влиянието върху околната среда. Мощността и горивната ефективност са почти идентични на тези при моделите Euro 5, но сме намалили наполовина емисиите на твърди частици, а тези на азотни оксиди – с почти 80%.

Решението за Euro 6 от Volvo

Как работи

1. Двигател
Новите компоненти на двигателя подобряват потока на газа и гарантират, че отработените газове достигат до системата за последваща обработка при оптимална температура.

2. Седми разпръсквач
За управление на топлината на DOC се използва специален дизелов разпръсквач, който осигурява ефективността на DPF и добрата функционалност на SCR.

3. Дизелов катализатор за окисляване (DOC)
DOC произвежда NO2, необходим за ефективното изгаряне на частиците от филтъра за дизелови частици. Когато е студено, той осигурява и топлината, необходима за регенерирането.

4. Филтър за твърди частици (DPF)
Филтърът събира и съхранява твърдите частици (PM) до изгарянето им по време на регенерацията. Регенерацията се извършва автоматично – не е необходимо да предприемате никакви действия.

5. Селективна каталитична редукция (SCR)
В смесителната зона отработените газове се напръскват с AdBlue. Когато азотните оксиди (NO2) достигнат до каталитичния преобразувател, те се превръщат в безвреден газообразен азот и вода.

6. Катализатор на отделянето на амоняка (ASC)
Последната стъпка преди ауспуха, при която оставащият амоняк (NH3), ако има такъв, се отстранява.

Свържете се с местен дилър

Голяма мощност

Изпробвайте сами бързата реакция на двигателя D8K. Ключовете са у местния дилър на Volvo Trucks.

Свържете се с местен дилър