VOLVO ACTION SERVICE

Информация за клиентите на Волво България

Услугата VOLVO ACTION SERVICE включва:

  • Бърз анализ на проблема и ситуацията и намиране на адекватно и подходящо решение
  • Информиране на клиента за всеки важен ъпдейт от системата
    (CЕ - предварителна цена, ETA - предполагаем час на пристигане на механик, ATC - час на приключване на ремонта и др.)
  • Отговорна и професионална комуникация с клиента/шофьора.

За да Ви помогнем бързо и адекватно е необходимо да ни изпратите следната информация на посочения e-mail:  

  • Местоположение и данни за камиона (VIN, ДКН (регистрационен номер на автомобила), локация под формата на точен адрес, по възможност GPS координати)
  • Обяснение на проблема
  • В случай на не-гаранционен ремонт или на извън-договорно сервизно обслужване клиентът да има готовност за превеждане на депозит, плащане в офиса на Волво Груп България или чрез кредитна карта.

Телефони за връзка на нашите Координатори в София:
+359 885 999 986 и +359 888 407 570
или на е-mail: uptime.bg@volvo.com

Работно време:
понеделник - петък 09:00 - 22:00 ч.
събота - неделя 09:00 - 16:00 ч.
(при извънредни случаи или празнични дни се приемат обаждания и в извън горепосочените часове)

Статусът на Вашата поръчка можете да проверите на адрес:
http://tyc.it.volvo.com/volvo/


Информация за клиентите на Волво България - за изтегляне

Volvo action service

Максималният пробег е само на едно повикване разстояние

Няма значение къде се намирате ние винаги сме готови да ви помогнем. Трябва ви помощ, за да спазите графика? Не се притеснявайте! Нашият Международен център за максимален пробег е само на едно повикване разстояние.

Какво включва?

Международен център за максимален пробег
Нашият Международен център за максимален пробег винаги е на разположение за справяне с вашия проблем – от началото до края. Ще ви свържем с един от нашите опитни координатори по осигуряване на максимален пробег, който говори вашия език – както и езика на държавата, в която се намирате. По този начин не рискувате да ви разберат неправилно поради езикови трудности, когато сте в чужбина.

Съдействие 24/7
Винаги можете да разчитате на помощ от страна на екипа на Volvo Action Service от опитни координатори, на опитните ни механици и на мащабната мрежа от дилъри на Volvo Trucks. С общи усилия те ще гарантират, че ще сте готови за път по всяко време. Нашите механици имат задълбочени познания за нашите продукти и методи за обслужване, те използват само оригинални части Volvo и освен това гарантират, че вашият автомобил Volvo си остава Volvo.

Ремонти и репатриране
Ако автомобилът ви не може да се движи на собствен ход, нашият координатор ще организира репатрирането му до най-близкия сервиз на Volvo Trucks.  

Как действа?

бутон VAS

1. Позвънете ни или натиснете бутона

Потърсете телефонния номер на Volvo Action Service – или просто натиснете бутона VAS на повикване, разположен до волана във вашия Volvo FH, Volvo FH16 или Volvo FM (2012 г. или по-нов). По този начин помощта ще дойде още по-бързо, тъй като идентификаторът на шасито, текущото ви местоположение и евентуалните кодове на грешки ще бъдат изпратени автоматично до Центъра за максимален пробег.

Център на VAS за максимален пробег

2. Свързвате се с нашия Международен център за максимален пробег

Ще ви свържем с един от нашите координатори, който говори вашия език – както и езика на държавата, в която се намирате. Нашите координатори ще работят по вашия проблем до решаването му и през цялото време ще ви информират относно неговия статус.

Помощ за вас

3. Организираме оказване на помощ

Нашите координатори по осигуряване на максимален пробег ще осигурят квалифициран сервизен механик, който ще ви дойде на помощ. Ако не е възможно или не е разрешено да получите помощ на мястото, където се намирате, ще бъде организирано изтегляне до най-близкия подходящ сервиз на Volvo Trucks.

Проблемът е решен

4. Отново на път

Ще бъдете обратно на пътя, преди да разберете – и ще запазите контрола над финансите си. Нашият Международен център за максимален пробег винаги ще проверява покритието на помощта и договора за обслужване преди предприемането на каквото и да е действие. 

Телефонни номера на Volvo Action Service

Държава Телефон   Държава Телефон   Държава Телефон
AT 0800 29 89 64   FI 0800 11 32 02   NL 0800 022 52 41
BE 0800 159 45   GB 0800 89 88 39   PL 00800 321 12 01
BY 8 820 0321 0003****     0800 92 92 92**   PT 800 80 50 32
CH 0800 55 11 78   GR 00800 321 23 22   RU 8 800 333 7400
CZ 0800 18 72 93   HU 06800 123 61     8 800 100 7799*****
DE 0800 181 03 00   IT 800 87 83 56   SE 020 79 58 27
DK 800 101 57   IE 1800 55 32 07   TR 00800 329 13 22
ES 900 99 32 47     1800 70 92 92***   ДРУГИ +32 9 255 67 11******
  900 98 32 51*   LU 0800 2 2560      
FR 0800 90 75 18   НЕ 800 114 06      

* Трябва да се използва само от клиенти от Испания и Португалия, намиращи се в Испания.
** Трябва да се използва само от клиенти от Великобритания и Ирландия, намиращи се във Великобритания.
*** Трябва да се използва само от клиенти от Ирландия и Великобритания, намиращи се в Ирландия.
**** Може да се използва само от фиксиран телефон, не от мобилен.
***** Трябва да се използва само от BY, KZ, RU и UA клиенти, намиращи се в Беларус, Казахстан, Русия и Украйна.
****** Не е безплатен номер. 

VT

Започнете да се движите

За да разберете защо Volvo Action Service е толкова ефективна, свържете се с локалния дилър на Volvo Trucks.

Свържете се с местен дилър