Ефективен и безопасен метод за техническо обслужване

Навсякъде с вас

В момента, в който извършите повикване, вече сте в сигурни ръце. Нашите VAS координатори говорят на вашия език. А ако сте в чужда държава, техните преводачески услуги гарантират, че ще ви разберат. Те се свързват със сервиз и гарантират, че механикът ще наясно с проблема. След това ще бъдете информирани кога ще можете да тръгнете отново на път.

Бутон на арматурното табло, до който има лесен достъп

VAS на повикване

Когато шофирате Volvo FH или Volvo FM, Volvo Action Service не е просто стандартна функция. Тя е вградена. Натиснете бутона VAS на арматурното табло и само след секунди ще можете да разговаряте с оператор. Той ще знае номера на шасито ви и данните от картата на водача, както и мястото, където се намирате, и кодовете на грешките, така че няма да губите време да обяснявате къде сте и какво се е случило. И ще бъдете отново на път дори още по-бързо.

VAS – информация за клиентите на Волво България

Услугата VOLVO ACTION SERVICE включва:

  • Бърз анализ на проблема и ситуацията и намиране на адекватно и подходящо решение
  • Информиране на клиента за всеки важен ъпдейт от системата
    (CЕ - предварителна цена, ETA - предполагаем час на пристигане на механик, ATC - час на приключване на ремонта и др.)
  • Отговорна и професионална комуникация с клиента/шофьора.

За да Ви помогнем бързо и адекватно е необходимо да ни изпратите следната информация на посочения e-mail:  

  • Местоположение и данни за камиона (VIN, ДКН (регистрационен номер на автомобила), локация под формата на точен адрес, по възможност GPS координати)
  • Обяснение на проблема
  • В случай на не-гаранционен ремонт или на извън-договорно сервизно обслужване клиентът да има готовност за превеждане на депозит, плащане в офиса на Волво Груп България или чрез кредитна карта.

Телефони за връзка на нашите Координатори в София:
+359 885 999 986 и +359 888 407 570
или на е-mail: uptime.bg@volvo.com


Работно време:

понеделник - петък 09:00 - 22:00 ч.
събота - неделя 09:00 - 16:00 ч.

(при извънредни случаи или празнични дни се приемат обаждания и в извън горепосочените часове)

Статусът на Вашата поръчка можете да проверите на адрес:
http://tyc.it.volvo.com/volvo/

 

Как да намерите телефонния номер

Държава Телефон Държава Телефон
AT 0800 29 89 64 HU 06800 123 61
BE 0800 159 45 IT 800 87 83 56
  00800 335 577 99 IE 1800 55 32 07
BY 8 820 0321 0003''''   1800 70 92 92'''
  8 800 1000 7788''''' KZ 8 800 1000 7788'''''
CH 0800 55 11 78 LU 0800 2560
  00800 335 577 99 НЕ 800 114 06
CZ 0800 18 72 93   00800 335 577 99
DE 0800 181 03 0 NL 0800 022 52 41
  00800 335 577 99   00800 335 577 99
DK 800 101 57 PL 00800 321 12 01
  00800 335 577 99 PT 800 80 50 32
ES 900 99 32 47 RU 8 800 333 7400
  900 9832511   8 800 100 7799'''''
FR 0800 90 75 18 SE 020 79 58 27
  00800 335 577 99   00800 335 577 99
FI 0800 11 32 02 TR 00800 329 13 22
GB 0800 89 88 92'' UA 8 800 502 9710'''''
  0800 92 92 92 ДРУГИ +32 9 255 67 11''''''
GR 00800 321 23 22    
* Трябва да се използва само от ES и PT клиенти, намиращи се в ES.
** Трябва да се използва само от GB и IE клиенти, намиращи се в GB.
*** Трябва да се използва само от IE и GB клиенти, намиращи се в IE.
**** Може да се използва само от фиксиран телефон, не от мобилен.
***** Трябва да се използва само от BY, KZ, RU и UA клиенти, намиращи се в BY, KZ, RU и UA.
****** Не е безплатен номер
VT

Започнете да се движите

За да разберете защо Volvo Action Service е толкова ефективна, свържете се с локалния дилър на Volvo Trucks.

Свържете се с местен дилър